چرا مینی درایور به Witcher: Blood Origin پیوست؟

برش:

فرمت فایل این ویدیو نامعتبر است.

Witcher: Blood Origin در 25 دسامبر به نتفلیکس می رسد. این سریال که در چهار قسمت روایت می شود، 1200 سال قبل از وقایع مجموعه The Witcher می گذرد – و Blood Origin منجر به خلق اولین ویچر می شود. در این سریال لورنس اوفوارین، سوفیا براون، زک وایات، میشل یو و ناتانیل کورتیس به ایفای نقش پرداخته اند. همچنین فرانچسکا میلز را به عنوان یک جنگجو با چکش گرم خودش که اکنون در اتاق خوابش است، نشان می دهد.

با کلیک بر روی “ورود” با شرایط GameSpot موافقت می کنید

شرایط استفاده و
سیاست حفظ حریم خصوصی

کریسمس امسال، دنیای ویچر با Blood Origin به نتفلیکس بازمی‌گردد، سریالی چهار قسمتی که منشا اولین ویچر را روایت می‌کند. یکی از بزرگ‌ترین شگفتی‌ها، گنجاندن Minnie Driver در این سریال است.

The Witcher طرفداران پرشور خود را دارد و یک دنیای تثبیت شده از داستان ها و شخصیت ها است. راننده به عنوان یک فکر بعدی به این دنیا آمد، اما او این تجربه را دلهره آور ندید. درایور با اشاره به تنها شریک سر صحنه فیلمبرداری خود، جوی بیتی که در نقش قاصدک بازی کرد، گفت: «من واقعاً با جوی سر صحنه بودم. “بنابراین فضای بسیار بیشتری ایجاد کرد. و این تنها زمانی است که شما واقعاً شروع به نگاه کردن به کل موضوع می کنید. آیا این موضوع کمی طاقت فرسا می شود؟ و مثل اینکه، خدای من، خوشحالم که این موضوع را جدی گرفتم زیرا واقعاً صحبت می کند. به این جهان عظیم اما نه، واقعا عالی بود. نحوه چیدمان آن بسیار محفظه و مفهومی و اجرایی بود، که فکر می کنم شاید همین چیزی است که به آن کیفیت کمی می دهد، که با توجه به این که چقدر غنی و شگفت انگیز سینمایی است. من فکر می‌کنم داشتن آن در شروع این پیش‌درآمد خیلی خوب است.”

بخوانید  بازیکنان فورتنایت اکنون می توانند بازی های لگوی خود را ایجاد و منتشر کنند

برای تماشای فیلم ها به یک مرورگر سازگار با جاوا اسکریپت نیاز دارید.

علاوه بر سری جدید Witcher و فصل 3 در horizon، بازسازی اولین بازی Witcher در Unreal Engine 5 در راه است و جهان باز خواهد بود.

ثبت نام کنید یا وارد شوید

درایور نقش Seanchaí، صدای روایی سریال را بازی می کند. حضور درایور در فیلم Blood Origin که یک هنرپیشه ماهر به تنهایی با یک حرفه داستانی است، حرکتی متفاوت برای او است، زیرا درایور وارد دنیایی با فانتزی بالا می‌شود، نه چیزی که به آن معروف است. پس چه چیزی او را به این نقش کشاند؟