بازیکنان فورتنایت اکنون می توانند بازی های لگوی خود را ایجاد و منتشر کنند

Lego Fortnite به عنوان یک حالت بقا ساده شروع شد، اما به سرعت در حال تبدیل شدن به چیزی بسیار بزرگتر در این فصل است. Lego و Epic مجموعه‌ای از جزایر خلاق Fortnite با مضمون لگو را راه‌اندازی کرده‌اند و روز چهارشنبه در GDC اعلام کردند که اکنون به بازیکنان اجازه می‌دهند جزایر Lego خود را در حالت خلاقانه و با ویرایشگر Unreal Fortnite (UEFN) بسازند. دریچه های سیل باز است.

اساساً، این به کاربران فورتنایت اجازه می‌دهد تا از دارایی‌های لگو برای ایجاد تجربه‌های بازی خود در فورتنایت استفاده کنند و در صورت محبوبیت کافی از آنها کسب درآمد کنند. از آنجایی که لگو برای کودکان مناسب است، البته محدودیت هایی نیز وجود دارد. یعنی، جزایری که با دارایی‌های لگو ایجاد می‌کنید باید دارای رده‌بندی سنی باشند که از E10 از ESRB یا 7 از PEGI تجاوز نکند. بنابراین نمی‌توانید منابع لگو را مثلاً در نقشه مرگ قرمز در مقابل آبی یا هر نقشه دیگری که شامل تیراندازی است قرار دهید، اما در غیر این صورت احتمالات کاملاً باز است.

Lego Fortnite Islands از ابزارهای حالت خلاقانه برای آجرها و مینی فیگورها استفاده می کند.
Lego Fortnite Islands از ابزارهای حالت خلاقانه برای آجرها و مینی فیگورها استفاده می کند.

خوشبختانه برای سازندگان نوپا، Lego و Epic سه جزیره لگو جدید ساخته شده با UEFN را منتشر کرده اند تا دو جزیره از قبل منتشر شده را همراهی کنند، بنابراین در حال حاضر چند نمونه از پروژه های تکمیل شده در این سبک وجود دارد. این جزایر Lego Prop Hunt هستند، جایی که بازیکنان باید بازیکنان دیگری را پیدا کنند که به عنوان اسباب بازی مبدل شده اند. لگو بتل آرنا برای دوئل های سبک نینجاگو؛ و Lego Cat Island Adventure، جایی که باید با یک بچه گربه وقت بگذرانید و کوئست انجام دهید. علاوه بر این، آنها چهار طرح جزیره ای را ارائه می دهند تا به شما کمک کنند طراحی های خود را شروع کنید تا مجبور نباشید از ابتدا شروع کنید.

بخوانید  Invincible's Omni-Man Has His Butt Nerfed In New Fortnite Skin

این جزایر لگو اگر بخشی از برنامه Fortnite Island Creator باشند، می توانند برای سازندگان درآمد کسب کنند. اساسا، اگر جزیره شما تعامل زیادی ایجاد کند، می توانید برای آن پول دریافت کنید. همه این تغییرات اکنون اعمال می شوند: شما می توانید هر زمان که بخواهید حالت جدید بازی Lego Fortnite خود را راه اندازی کنید.

تحریریه مجله بازی یک گیمر