صفحه انحصاری بازی Stellar Blade در فروشگاه پلی استیشن فعال شد


بازی Stellar Blade که به صورت انحصاری برای کنسول PS5 منتشر خواهد شد، هم اکنون در فروشگاه پلی استیشن در دسترس است و بازیکنان می توانند آن را به لیست علاقه مندی های خود اضافه کنند.

طی چند ماه گذشته بارها شاهد بودیم که بازی های جدید چه به محض معرفی و چه پس از مدتی صفحه رسمی خود را در فروشگاه پلی استیشن فعال کرده اند تا بازیکنان بتوانند آنها را به لیست علاقه مندی های خود اضافه کنند. اکنون تیم Stellar Blade امکان افزودن آن را به لیست علاقه مندی های فروشگاه پلی استیشن فراهم کرده است.

چندی پیش، این اتفاق برای Marvel’s Spider-Man 2 از استودیوی Insomniac و Horizon Call of the Mountain استودیو Firesprite، که هر دو تیم اول (انحصاری) پلی استیشن هستند، رخ داد.

بازی Stellar Blade از استودیوی کره ای Shift Up و شرکت ژاپنی سونی

این اثر از استودیوی کره ای Shift Up که در صفحه رسمی فروشگاه پلی استیشن به عنوان یک انحصاری برای پلی استیشن 5 اعلام شده بود توسط سونی اینتراکتیو اینترتینمنت (SIE) منتشر خواهد شد. البته با توجه به اطلاعات قبلی، به نظر می رسد که بازی Stellar Blade یا همزمان با کنسول PS5 و یا پس از مدتی بر روی پلتفرم PC برای گیمرها عرضه شود.

بازی ویدئویی اکشن ماجراجویی مذکور که دارای یک تجربه داستانی است، بازیکن را در نقش حوا (حوا) قرار می دهد که سعی دارد از انقراض کامل انسان ها جلوگیری کند. بازی Stellar Blade در سال 2023 بر روی کنسول PS5 منتشر خواهد شد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  Monster Hunter: Rise Sunbreak تاریخ عرضه پلی استیشن و ایکس باکس در ماه آوریل تایید شد