سوپرمن: آهنگساز میراث فاش شد


جیمز گان، رئیس استودیو دی سی، اخیرا آهنگساز شده است او فیلم Superman: Legacy را تایید و ارائه کرد که قبلا با آن کار می کرد.

مقاله مرتبط:

  • مقدمه ای بر فیلم ها و سریال های آینده DC (فصل 1)

در آخر اخبار سینما و تلویزیون، آهنگساز Superman: Legacy فاش شد. اگرچه زمان زیادی تا آغاز فیلمبرداری فیلم جدید سوپرمن به عنوان اولین فیلم در دنیای دی سی باقی نمانده است، اما جیمز گان، کارگردان فیلم جدید سوپرمن، در اینستاگرام شخصی خود تایید کرد که جان مورفی، که قبلا با گان در فیلم The Suicide Squad، سریال Peacemaker، The Guardians of the Galaxy Holiday و Guardians of the Galaxy Vol. 3، مسئول ساخت موسیقی متن فیلم Superman: Legacy بود.

گان گفت: «جان یکی از اولین افرادی بود که ماه‌ها پیش وقتی نوشتن فیلمنامه را تمام کردم با او تماس گرفتم. چون به خوبی می دانستم موسیقی چقدر برای این فیلم مهم است. جان از امروز به طور خستگی ناپذیر کار می کند تا ساعت ها موسیقی بسازد که بتوانیم در صحنه هایی که فیلمبرداری و ویرایش می کنیم استفاده کنیم. در نهایت یک سمفونی باشکوه برای همه شما ضبط خواهد شد. جان، به DCU خوش آمدید.

جیمز گان و مارگو رابی در صحنه فیلمبرداری فیلم Suicide Squad

دیوید کورنسوت در نقش کلارک کنت با نام مستعار سوپرمن، ریچل برازناهان در نقش لویس لین، نیکلاس هولت در نقش لکس لوتر، میلی آلکاک در نقش سوپرگرل، ناتان فیلیون در نقش گای گاردنر/گرین لنترن، ایزابلا مرسده در نقش هاوکگرل، آنتونی کاریگان در نقش رکس میسون با نام مستعار متامورگی، Mister Terrific، Skyler Gizondo در نقش Jimmy Olsen، Sarah Sampaio در نقش Eve Tessmacher و Maria Gabriela da Faria در نقش Angela Spica (مهندس)، از جمله بازیگرانی هستند که در Superman: Legacy حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت.

بخوانید  شایعه: یک بازی مبارزه ای جدید Persona در دست ساخت است

فیلم سوپرمن: میراث برای اکران در 11 جولای 2025 (20 ژوئیه 1404) برنامه ریزی شده است. جیمز گان، کارگردان سه گانه نگهبانان کهکشان و جوخه انتحار و همچنین رئیس استودیو دی سی، کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم جدید سوپرمن را بر عهده دارد. فیلمبرداری و تولید Superman: Legacy در مارس 2024 (مارس 1402 یا آوریل 1403) آغاز خواهد شد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر