تریلر جاسوسی کارگردان Kingsman Argylle در باکس آفیس به آرامی شروع می شود



فیلم جدید آرگیل به کارگردانی متیو وان، کارگردان کینگزمن، آخر هفته گذشته در سینماها اکران شد و نه بهترین گیشه را کسب کرد و نه نقدهای خوبی دریافت کرد.

تریلر جاسوسی اپل و یونیورسال با بازی هنری کاویل، سام راکول، برایس دالاس هاوارد، ساموئل ال جکسون، کاترین اوهارا، دوآ لیپا و برایان کرانستون در اولین آخر هفته اکرانش 18 میلیون دلار در ایالات متحده و 35 میلیون دلار در سراسر جهان به دست آورد. ، تاخیر گزارش شده. بودجه ساخت این فیلم قبل از هزینه های تبلیغاتی 200 میلیون دلار بود.

آرگیل یک رتبه پایین CinemaScore C+ و دارای یک 36 در سایت خواهر GameSpot متاکریتیک. فیلم دارای یک امتیاز 34% تازه در Rotten Tomatoes.

اکران‌های قبلی اپل، از جمله Killers of the Flower Moon و Napoleon، بودجه‌های تولید زیادی داشتند و بیشترین بازدهی را در گیشه نداشتند. ددلاین گزارش داد که برخی از آنها متعجب هستند که اپل چقدر دیگر به تامین مالی فیلم‌های پرهزینه ادامه می‌دهد، اگر این فیلم‌ها بازده قابل توجهی در گیشه نداشته باشند.

البته زمانی که آرگیل در نهایت به پلتفرم استریم این شرکت بپیوندد، اپل از نظر تجاری نیز سود خواهد برد و از اجاره و خرید نیز درآمد کسب خواهد کرد.

آرگیل بر اساس کتاب مامور آرگیل ساخته شده است و داستان یک نویسنده رمان جاسوسی را روایت می کند که خود را درگیر یک داستان اکشن-ماجراجویی در دنیای واقعی می بیند که در کتاب هایش آمده است. از آنجایی که اطلاعات کمی در مورد نویسنده واقعی کتاب ها وجود دارد، برخی معتقد بودند که در واقع این تیلور سویفت بوده که کتاب را نوشته است. با این حال، به گفته وان، این درست نیست.

بخوانید  استریمر هنگام درست کردن ساندویچ، به شوخی‌های جنسی با استالکرها و سرعت‌دنده‌ها شلیک می‌کند

تحریریه مجله بازی یک گیمر