شایعه: یک بازی مبارزه ای جدید Persona در دست ساخت است


یک افشاگر قابل اعتماد ادعا کرده است که بازی مبارزه ای جدید سری Persona در دست توسعه است.

تا چند سال آینده، طرفداران سری Persona با استقبال خوبی روبرو خواهند شد. زیرا Persona 5 Tactica در پاییز منتشر می شود و Persona 3 Reload (بازسازی نقش آفرینی پرسونا 3) نیز در اوایل سال 2024 منتشر خواهد شد. شایعاتی وجود دارد مبنی بر اینکه Persona 6 احتمالاً در اواخر سال 2024 به طور انحصاری برای پلی استیشن 5 عرضه خواهد شد. با این حال، هنوز هیچ تایید رسمی وجود ندارد.

اگر با این مقدار قانع نشدید، گزارش شده است که یک شخصیت رزمی جدید نیز در حال توسعه است. به گفته کاربر توییتر Im A Hero Too که نام بازسازی Persona 3 را نیز فاش کرد، در پاسخ به این سوال که آیا بازی مبارزه ای جدید Persona وجود دارد یا خیر، پاسخ داد: “بله. نمی دانم. نگفتم. “بازی از سال 2015 تغییر زیادی کرده است و من فکر نمی‌کنم شبیه مفهوم اصلی باشد.”

این احتمال وجود دارد که این بازی مبارزه ای اسپین آف Persona 5 باشد و مشابه Persona 4 Arena و Persona 4 Arena Ultimax باشد. Arena Ultimax همچنین شامل شخصیت‌هایی از Persona 3 بود، اما مشخص نیست که آیا سازنده بازی مبارزه‌ای احتمالی Persona 5 نیز همین تصمیم را خواهد گرفت یا خیر.

از دیگر اخبار این مجموعه، بازی روز Persona 5 Tactica است 26 نوامبر (17 نوامبر) برای پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | Xbox Series S، Nintendo Switch و PC منتشر خواهند شد. این بازی ویدیویی در سرویس Xbox Game Pass نیز در دسترس خواهد بود و علاوه بر ویژگی های جدید برای Joker و Morgana، به عنوان یک شخصیت جدید پذیرای ارینا خواهد بود.

بخوانید  سلول های مرده: چگونه DLC Castlevania را شروع کنیم
تحریریه مجله بازی یک گیمر