سیارات در Star Wars Outlaws از نظر اندازه شبیه به دو منطقه در Assassin’s Creed Odyssey هستند.



اولین بازی جهان باز جنگ ستارگان از سوی یوبی سافت در راه است، اما این دنیاها چقدر باز هستند؟ طبق گفته توسعه دهنده Massive Entertainment، Star Wars Outlaws چندین سیاره دست ساز را برای کاوش به نمایش می گذارد که هر کدام تقریباً به اندازه دو منطقه در Assassin’s Creed: Odyssey هستند.

“این یک تشبیه تقریبی است، اما اندازه یک سیاره می تواند تقریباً باشد [equivalent to] به عنوان مثال، دو بخش از Assassin’s Creed: Odyssey، مدیر خلاقیت جولیان گریتی گفت: مجله لبه (از طريق یوروگیمر). می‌تواند دو یا سه منطقه باشد.

در حال پخش: Star Wars Outlaws: Official Gameplay Walkthrough | یوبی سافت قبلا

هنوز مشخص نیست که چه تعداد سیاره برای کاوش در Star Wars Outlaws در دسترس خواهد بود، اما Gerighty اضافه کرد که Massive به دنبال تأکید بر گیم پلی باز در هر منطقه سیاره ای است. Gerighty گفت: “ما واقعاً روی معنای “دنیای باز” برای بازیکن تمرکز می کنیم که آزادی کامل رویکرد است. بازیکنان همچنین می‌توانند بخشی از فضا را در اطراف هر سیاره کاوش کنند، اما همانطور که Gerighty گفت، انتظار نداشته باشید که کل سیاره‌ها را به‌طور رویه‌ای در Star Wars Outlaws تولید شده ببینید، زیرا Massive Entertainment چیزی را از نظر اندازه «قابل مدیریت» ایجاد می‌کند.

نکته جالب دیگری که کارگردان فاش کرد، تأثیر دهه 1970 بر بازی است، زیرا استودیو لنزهای آن دوران را بازسازی کرد تا تکنیک‌های سینمایی زاییده دوران فیلم را تولید کند. او گفت: «بنابراین شما رنگ‌بندی، دانه‌بندی فیلم، تنفس لنز، انحنای لنز ضخیم‌تر، شعله‌های خفیف لنز را دارید – همه این موارد بسیار ظریف هستند، اما همه با هم ترکیب می‌شوند تا تجربه‌ای سینمایی‌تر را به شما ارائه دهند.» .

Star Wars Outlaws در حال حاضر قصد دارد در سال 2024 برای رایانه های شخصی، ایکس باکس سری X|S و پلی استیشن 5 عرضه شود، اما قبل از اینکه Massive به کهکشانی دور (دور!) برود، در سیستم آلفا قنطورس برای آواتار قرار خواهد گرفت: مرزهای پاندورا برای اطلاعات بیشتر در مورد بازی بزرگ بعدی جنگ ستارگان، می‌توانید همه چیزهایی را که در مورد یاغی‌های جنگ ستارگان می‌دانیم و اینکه چگونه Massive Entertainment قصد دارد تا جاه‌طلبانه‌ترین جنگ ستارگان را ایجاد کند، بررسی کنید.

بخوانید  Pokémon Presents فوریه 2024: زمان شروع و نحوه تماشا

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر