پوسترهای جدید انیمه Blue Lock منتشر شد


استودیو هشت بیت دو پوستر جدید از انیمه Blue Lock Nagi Movie منتشر کرده است که دو شخصیت اصلی انیمه را نشان می دهد.

طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، پوسترهای جدیدی از انیمیشن سینمایی قفل آبی فاش شد. استودیو Eight Bit اخیرا دو پوستر جدید از انیمه Blue Lock: Episode Nagi منتشر کرده است که در آن دو شخصیت اصلی این انیمه یعنی Seishiro Nagi و Reo Mikage را می بینیم. Studio 8bit برای ساخت انیمه Blue Lock بازگشته است و می توانید این پوستر را در زیر مشاهده کنید:

دو پوستر جدید از انیمه Blue Lock - Episode Nagi

انیمه The Blue Lock: Episode Nagi در 19 آوریل 2024 (31 آوریل 1403) در ژاپن اکران خواهد شد. انیمه Blue Lock اقتباسی از مانگایی به همین نام اثر Muneyuki Kanshiro است که جلد اول آن در سال 2018 منتشر شد و تاکنون 27 جلد از این مانگا نوشته و پخش شده است و داستان مانگا ادامه دارد. تاتسوکی واتانابه و شونسوکه ایشیکاوا کارگردانی و تاکو کیشیموتو فیلمنامه انیمه Blue Lock را می نویسد.

علاوه بر این، انیمه Blue Lock: Episode Nagi بر اساس یک مانگای سه جلدی به همین نام ساخته شده است که یک داستان پیش درآمد برای انیمه و مانگا در نظر گرفته می شود. فصل اول انیمه Blue Lock در 24 قسمت تولید شد که بین سال های 2022 تا 2023 پخش شد.علاوه بر قسمت فیلم این انیمه، فصل دوم انیمه Blue Lock نیز در دست ساخت است که در زمان نامشخصی پخش خواهد شد. زمان.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  نتفلیکس 1.75 میلیون مشترک در سه ماهه اول سال 2023 اضافه کرد