نمایش مسیر قهرمان در تریلر جدید فیلم Gran Turismo


سونی پیکچرز تریلر جدیدی از بازی Gran Turismo منتشر کرده است که در آن یک گیمر در تلاش برای تبدیل شدن به یک خلبان حرفه ای است.

در آخر اخبار سینما و تلویزیونتریلر جدید Gran Turismo منتشر شد. در تریلر جدید Gran Turismo که امروز توسط Sony Pictures منتشر شد، شاهد تلاش های شخصیت اصلی پس از یک تصادف مرگبار برای بازگشت به شرایط مسابقه در حین بازی Gran Turismo و تبدیل شدن به یک راننده حرفه ای و قهرمان مسابقات اتومبیل رانی هستیم. در این راه شخصیت دیوید هاربر به او کمک می کند و در ادامه می توانید تریلر جدید Gran Turismo را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

مقاله مرتبط:

  • فیلم ها و سریال هایی که از بازی From Minecraft تا Sonic 3 ساخته خواهند شد

نیل بلومکمپکارگردان فیلم District 9 ساخت فیلم Gran Turismo را بر عهده دارد. فیلم Gran Turismo بر اساس یک داستان واقعی در حال ساخت است که داستان یک گیمر نوجوان را دنبال می کند که از تجربه بازی Gran Turismo در پلی استیشن لذت می برد و آرزو داشت یک خلبان حرفه ای شود. این شخص اکنون واقعاً به یک راننده مسابقه حرفه ای تبدیل شده است.

دیوید هاربر، آرچی مدکوی، اورلاندو بلوم، دارن بارنت، جرالدین استل هالیول، جاشا استرادوسکی، دانیل پویگ، جایمن هانسو و توماس کرچمن از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم گرن توریسمو ایفای نقش کرده‌اند. Gran Turismo بر اساس یک سری مسابقات محبوب پلی استیشن ساخته شده است. همچنین جیسون هالنویسنده فیلم تیرانداز آمریکایی و زاک بایلیننویسنده فیلم، کینگ ریچارد، مأموریت یافت تا فیلمنامه فیلم Gran Turismo را بنویسد.

بخوانید  انتشار پوستر جدید انیمیشن Teenage Mutant Ninja Turtles تغییر تاریخ انتشار

فیلم Gran Turismo قرار است در تاریخ 11 آگوست اکران شود.

تحریریه مجله بازی یک گیمر