نمایش بازی های جدید در ویترین ایکس باکس


این مقام ایکس باکس در مورد ویترین این شرکت گفت که هم بازی های جدید و هم اطلاعات جدیدی از بازی های معرفی شده قبلی را خواهیم دید.

فیل اسپنسرمدیر عامل بخش بازی مایکروسافت، مصاحبه ای جالب با Kinda Funny یک Xcast داشت که در آن از شکست Redfall صحبت می کند، سوم شدن در بازار کنسول در برابر سونی و نینتندو، و اینکه حتی اگر Starfield از 10 امتیاز 11 را بگیرد، مردم را مجبور به فروش کنسول های playstation5 نمی کند.

او نسبت به نمایشگاه ژوئن مایکروسافت خوشبین است. ابتدا، او تأیید کرد که شرکت نتوانسته است به برنامه 12 ماهه ای که تقریباً یک سال پیش اعلام کرده بود پایبند بماند: «نه، ما این کار را نکردیم. هیچ تعارفی وجود ندارد. ما تحویلش ندادیم.”

اگرچه عناوینی مانند Avowed، Fable، State of Decay 3، Perfect Dark، Contraband و Everwild چند سال پیش معرفی شدند، اما خبری از آنها نیست. اسپنسر در پاسخ گفت: «در مورد ویترین اغراق نمی‌کنم، زیرا اگر طرف مقابل و در حال تماشای این مصاحبه بودم، چنین واکنشی نشان می‌دادم، «هی، بعد از Redfall، تا زمانی که دستم را روی کنترلر بگذارم». من چیزی نخواهم گرفت.’ ثابت نمی شود.» (یعنی ارائه بازی، حرف نزدن و اغراق در مورد آن)».

استودیوهای بازی Xbox

او سپس افزود: “اما Showcase برای من اینطور نیست، بنابراین من واقعا مشتاقانه منتظر آن هستم.” ما چیزهایی را ارائه خواهیم کرد که مردم ندیده اند. چند بازی جدید همچنین به‌روزرسانی‌هایی برای برخی از آثاری که در فهرست شما هستند، خواهیم داشت.”

رئیس ایکس باکس همچنین درباره آینده و نحوه ارائه یک بازی با کیفیت در هر فصل ایکس باکس هیجان زده است: “بعد از کاهش سرعت تولید بازی به دلیل همه گیری کووید، بازی ها بالاخره آنلاین می شوند.” اگرچه ممکن است بسیاری این جمله را شنیده باشند، او می گوید: «از صحبت کردن در مورد آن خسته شده ام. اما اکنون می بینم که ما در هر فصل بازی هایی داریم که فکر می کنم مشتریان ما را شگفت زده و خوشحال می کند.”

بخوانید  واکنش متخصص اسلحه به تفنگ های زنگ زده قسمت 2 – واکنش متخصص اسلحه

او ادامه داد: “ما هنوز باید از نظر خلاقیت و مسائل فنی به فکر باشیم. همه کارهایی که می‌کنیم برای همه نیست و متوجه هستیم. من سعی نمی‌کنم بازی‌ای بسازم که همه چیز را کنترل کند. ما رویکردهای خلاقانه متفاوتی خواهیم داشت و وقتی به بازی های ساخته شده توسط Microsoft Gaming Studios فکر می کنیم، مجموعه بسیار متنوعی داریم. من این را دوست دارم.”

سخنرانی فیل اسپنسر در کنفرانس مایکروسافت

اسپنسر سپس گفت: «من فکر می‌کنم کاری که ما می‌خواهیم با ایکس‌باکس انجام دهیم، دیگر پلتفرم‌ها را تقلید نمی‌کند. [بلکه] این است که برند خودمان را بسازیم و با تنوع خلاقیت هایمان آشنا شویم [که] امیدوارم این به یک نقطه قوت تبدیل شود. اما باید این کار را با کیفیت و در زمان مناسب انجام دهیم. ما باید به مردم آنچه را که می بینند بدهیم. ما باید گیم پلی بازی را نشان دهیم و فکر می کنم فراتر از آن هستم. ما باید بازی های بزرگ را در اختیار بازیکنان خود قرار دهیم. مورد دیگری وجود ندارد.»

می توان گفت مایکروسافت متعهد به نمایش گیم پلی بازی ها است که نکته مثبتی است. یکی از این بازی ها Starfield است، یک بازی علمی تخیلی نقش آفرینی از Bethesda. پس از نمایش مایکروسافت در ساعت 20:30 به وقت ایران یکشنبه 21 خرداد (11 خرداد) دایرکت استارفیلد پخش خواهد شد و حاوی جزئیات بیشتر، مصاحبه با سازندگان و نمایشی از بازی خواهد بود.

تحریریه مجله بازی یک گیمر