رابطه پدر و پسر و نقش جسورانه خانواده در ویدیوی جدید سریع و خشن 10

یونیورسال پیکچرز ویدیوی جدید Fast X را برای توضیح رابطه Dom Torto با پسرش منتشر کرده است.

در خلاصه داستان Fast and Furious 10 آمده است: “دومینیک تورتو با شکست دادن تمام تهدیدات قبلی، با مرگبارترین دشمن خود روبرو می شود که فقط به انتقام فکر می کند. در این شرایط، دام باید از اعضای گروه خود و خانواده اش سایفر که اکنون به آن ملحق شده اند محافظت کند. دانته ریس، پسر هرنان ریس. طرفداران برای تماشای Fast X نیازی به صبر طولانی ندارند و این فیلم در 29 اردیبهشت (19 اردیبهشت) به روی پرده سینماها می رود.

یونیورسال پیکچرز تریلر جدیدی از فیلم Fast X با محوریت Dom Torto و Brian Marcus منتشر کرده است که پیوند بین این دو شخصیت را در قسمت دهم سری Fast and Furious نشان می‌دهد. در این ویدئو دیزل شراب او در مورد نحوه برخورد Dom با پدر شدن در دنیای خطرناک سری Fast and Furious صحبت می کند. در ادامه مطلب لوئیس لتریر این طرز تفکر دام را توضیح می دهد و لئو آبلو پری شخصیت برایان مارکوس را توصیف می کند.

دانلود فیلم آپارات

شراب دیزل میشل رودریگز، تایریس گیبسون، لوداکریس، جوردانا بروستر، ناتالی امانوئل، سونگ کانگ، جان سینا، جیسون استاتهام و اسکات ایستوود آنها نقش های قبلی خود را در فیلم Fast X تکرار می کنند. بازیگران جدید فیلم نیز می توانند باشند جیسون موموآبازیگر آکوامن دانیلا ملکیورمجری که در The Suicide Squad (جوخه انتحار) ظاهر می شود، بری لارسونبازیگر حضور در کاپیتان مارول و آلن ریچسونبه بازیگر ریچر اشاره کرد.

بخوانید  Persona 3 Reload – هر آنچه که باید بدانید

کارگردان Transporter 2 Louis Leterrier قرار است فیلم Fast and Furious 10 After را کارگردانی کند جاستین لین او این وظیفه را بر عهده گرفت که در ابتدای فیلمبرداری از سمت خود به عنوان کارگردان کنار رفت. جاستین لین، نویسنده F9: The Fast Saga، فیلمنامه Fast X را نوشته است. دن مازو تبدیل به رشته نویسندگی شد. نیل موریتزجاستین لین، جف کرشنبام و سامانتا وینسنت آنها با وین دیزل به عنوان تهیه کننده در این پروژه همکاری کردند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر