نمایشگر قابل حمل Xbox Series S 20 درصد تخفیف در Prime Day دارد


کنسول Xbox Series S مایکروسافت فقط یک ورود مقرون به صرفه به بازی های نسل فعلی نیست. همچنین هنگامی که می خواهید جلسه بازی خود را در جای دیگری ادامه دهید، یک دستگاه قابل حمل است. و با این معامله Prime Day 2023 در xScreen، تا زمانی که نزدیک پریز برق هستید، اساساً می توانید یک ایستگاه بازی کوچک راه اندازی کنید. معمولاً 200 دلار، آمازون این صفحه نمایش کوچک را 20٪ تا دلار تخفیف دارد160.

xScreen برای Xbox Series S.
xScreen برای Xbox Series S.

چیزی که این صفحه‌نمایش را به یک لوازم جانبی جذاب تبدیل می‌کند این است که برای سفر با Xbox Series S شما طراحی شده است، زیرا روی کنسول بسته می‌شود و یکپارچه تا می‌شود. برای تامین انرژی، برق را مستقیماً از درگاه‌های HDMI و USB کنسول می‌گیرد، بنابراین در هنگام راه‌اندازی دستگاه خود فقط به کابل برق اصلی Xbox نیاز دارید. پس از اتصال، صفحه نمایش 11.6 اینچی LCD قادر به انتقال واضح 1080p با سرعت 60 فریم در ثانیه است.

هیچ چیز جالبی نیست، اما کار را انجام می دهد و بلندگوهای استریوی داخلی می توانند صدای خنک را برای تکمیل تجربه پخش کنند. اگر ایده تبدیل Xbox Series S خود به یک لپ‌تاپ بازی را دوست ندارید، حتی می‌توانید برای یک لپ‌تاپ پرش کنید. پایه کنسول 25 دلاری که به شما امکان می دهد دستگاه را به صورت عمودی متوقف کنید. محکم است، اما سری S شما را شبیه صفحه نمایش لمسی مک‌دونالد می‌کند.

اگر به‌دنبال خرید Xbox Series S هستید، می‌توانید یک مدل 2021 “تجدید شده” را همین الان با قیمت 200 دلار خریداری کنید. این اساسا یک مدل بازسازی شده است که با 90 روز گارانتی تمدید شده آمازون ارائه می شود و معمولاً 270 دلار قیمت دارد. اگر صبور هستید، سپتامبر شاهد عرضه یک مدل Xbox Series S کربن سیاه خواهیم بود که SSD 512 گیگابایتی را به 1 ترابایت ارتقا می دهد، اما آن نسخه MSRP 350 دلار خواهد داشت.

بخوانید  تاخیر در اعلام برنامه وزارت ارتباطات برای کاهش پینگ بازی ها

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر