نقد و بررسی Need For Speed ​​Unbound – مسابقه کمیک بوک

ناامیدی های دیگر در اطراف پلیس می چرخد، به خصوص در اوایل. وقتی صحبت از مقابله به مثل می‌شود، قدرت کمی ندارید، بنابراین تعقیب و گریز پلیس زمانی که ماشین شما سریع‌ترین نیست، می‌تواند مدت زیادی طول بکشد. این تنش را حتی بیشتر می‌کند و این احساس فراگیر مبنی بر اینکه به شدت از شما بدتر شده‌اید یک نقطه ضعف نیست، اما وقتی که در نهایت از دستگیری فرار می‌کنید و وقتی یک ماشین پلیس در مقابل شما ظاهر می‌شود، در تعقیب و گریز طولانی‌تر دیگری قرار می‌گیرید، ناامیدکننده است. پلیس های مخفی نیز از آنجایی که در رادار شما ظاهر نمی شوند احساس ارزانی دارند. حتی بعداً، وقتی فرار بسیار آسان‌تر می‌شود، Unbound خیابان‌ها را با پلیس‌های اضافی پر می‌کند و جابه‌جایی بین مسابقات را خسته‌کننده می‌کند.

آیا می خواهید این تنظیم را برای همه دستگاه های شما به خاطر بسپاریم؟

اکنون ثبت نام کنید یا وارد شوید!

مانند دیگر مسابقات آرکید مشابه خود، Unbound با انجام اقدامات مختلف مانند کشیدن پیش نویس پشت سر دیگر مسابقه‌ها، رانندگی به سمت ترافیک مقابل و برخاستن از NOS ساخته شده است. شما یک نیتروس متر استاندارد دارید که می تواند به یکباره برای افزایش سرعت طولانی مصرف شود، اما Unbound نوع دیگری به نام Burst Nitrous را نیز معرفی می کند. همانطور که از نام آن پیداست، این به شما امکان می‌دهد یک انفجار کوتاه را فعال کنید که از سیستم شارژ خود خارج می‌شود. به عنوان مثال، دریفت کردن، آن متر مجزا را پر می کند و به شما امکان می دهد با افزایش سریع سرعت، از گوشه ای خارج شوید. این یک افزودنی سرگرم کننده جدید است که به شما فرصت های بیشتری برای لذت بردن از نیتروژن می دهد و در عین حال رانندگی پرخطر را تشویق می کند.

گالری

Unbound در چهار هفته بازی انجام می شود. در پایان هر هفته یک سری مسابقات مقدماتی وجود دارد که در نهایت به یک فینال بزرگ منتهی می شود که در آن هدف شما انتقام گرفتن با برنده شدن در کل مسابقه است. برای هر مرحله مقدماتی یک خرید وجود دارد، بنابراین روزهای منتهی به هر کدام را به رقابت در مسابقات و رویدادهای مختلف می گذرانید تا پول نقد کافی برای سوار شدن و ارتقای ماشین خود را در طول مسیر به دست آورید. هر یک از این رویدادها علاوه بر انباشتن انبوه پول، توجه پلیس محلی را نیز به خود جلب می کند. اگر قبل از بازگشت به یک خانه امن توسط پلیس دستگیر شوید، تمام بردهای خود را از دست می دهید و باید به روز بعد بروید و به هر برخورد با قانون تنش اضافه کنید.

بخوانید  نقشه کشتار اره برقی جدید تگزاس اواخر این ماه ارائه می شود

قطع كردن:

لطفاً از یک مرورگر سازگار با ویدیوی html5 برای تماشای فیلم استفاده کنید.

همانطور که اکنون در بازی‌های Need for Speed ​​مرسوم است، Unbound یک داستان فراموش‌نشدنی در مورد بازگشت به دوست قدیمی‌ای دارد که سواری شما را دزدیده است. هیچ فایده ای برای وارد شدن به جزئیات وجود ندارد، زیرا در نهایت هیچ نتیجه ای ندارد. گاه به گاه کات سین ها پاشیده می شوند، اما در بیشتر قسمت ها داستان فقط نوعی است را، که در پس زمینه هنگام رانندگی در شهر اتفاق می افتد، بنابراین حداقل محجوب است. هر چند وقت یک‌بار دیالوگ‌های خنده‌داری وجود دارد، از جمله ماموریتی که در آن با یک «مسابقه مسابقه‌ای» سفر می‌کنید که کل سفر را صرف گفتن داستان انیمه می‌کند و اینکه چگونه قطعاً کارتون نیست. رپر A$AP Rocky نیز ظاهر می‌شود (چرا که نه؟) و به نظر می‌رسد که به او میکروفون و کارت بلانچ داده شده است تا هر چه به ذهنش می‌رسد بگوید. این یک لحظه برجسته در یک بازی پر از دیالوگ های کمکی است. به غیر از این، نادیده گرفتن داستان نسبتاً آسان است، اما می‌تواند به ساختار بازی شتاب بدهد.

Need for Speed ​​Heat ساختار مشابهی را اتخاذ کرد، اما در حالی که آن بازی دارای مسابقات خیابانی قانونی در طول روز و مسابقات خیابانی غیرقانونی در شب بود، Unbound مسیر غیرقانونی 24/7 را طی می‌کند. / 7. این به این معنی است که توجهی نمی‌شود پلیس، و تمام پولی که در ساعات آفتابی به دست می آورید، باید قبل از اینکه بتوانید به مسابقات عصر بروید، در یک پناهگاه سپرده شود. سطح گرمای شما نیز ادامه می‌یابد و تنها زمانی که شب را تمام کنید بازنشانی می‌شود، بنابراین این به شما بستگی دارد که می‌خواهید در طول روز قبل از غروب خورشید چقدر حضور پلیس داشته باشید. رویدادهای شبانه معمولاً پرداخت‌های بسیار بالاتری ارائه می‌دهند، اما اگر می‌خواهید شرکت کنید، اغلب به سطح گرمایی خاص یا خرید بزرگ نیاز دارند. شما هنوز هم می توانید با شرکت در رویدادهای کوچکتر برنده شوید، اما با افزایش ریسک رویدادهای بزرگتر، جوایز نقدی بزرگی نیز به همراه دارد. وقتی تصمیم می گیرید هر روز چه کاری انجام دهید، مجبور هستید گزینه های خود را بسنجید.

بخوانید  یک رایانه شخصی و Switch Fight Stick را فقط با 22 دلار قبل از Street Fighter 6 دریافت کنید

اولین چیزی که هنگام شروع Need for Speed ​​Unbound به شما توجه می کند، سبک هنری پویا آن است. در زمانی که بیشتر بازی‌های مسابقه‌ای دیگر آرزوی فوتورئالیسم را دارند، جدیدترین بازی‌های EA با استفاده از ترکیبی سبک بین واقعیت و کمیک از دیگر بازی‌های شبکه متمایز می‌شوند. در حالی که ماشین‌های آن در سمت واقع‌گرایانه قرار می‌گیرند، شخصیت‌های پشت فرمان سایه‌دار هستند و دنیای باز آن جایی بین این دو زیبایی‌شناسی قرار می‌گیرد. هنگامی که نیتروژن را فعال می کنید یا از یک سطح شیب دار بلند می شوید، به سبک گرافیتی شکوفا می شود، و دریفت دود رنگارنگ لاستیک تولید می کند که به نظر می رسد با دست کشیده می شود، با همه این جلوه ها با حسی منحصر به فرد، عمل را نشان می دهد.

بخوانید  معرفی ماموریت جدید تام کروز در آخرین تریلر Mission Impossible 7

این تصمیمات در اوایل بازی تاثیر بیشتری دارند، زمانی که ماشین‌هایی که شما رانندگی می‌کنید کاملاً مناسب نیستند. Unbound در ساعات اولیه‌اش به‌طور شگفت‌انگیزی دشوار است، و من قدردانی می‌کنم که چقدر باعث می‌شود برای پیروزی تلاش کنید. شما با رانندگانی که به سادگی سریعتر از شما هستند مسابقه می دهید، در هات میله هایی که آشغال های اولیه شما نمی توانند با آنها همراهی کنند. شما با مسابقه دادن با کسانی که در پشت گروه هستند شروع می کنید، اما می توانید در شروع هر مسابقه شرط بندی کنید که بالاتر از یک راننده خاص به پایان برسانید و به شما این شانس را می دهد که مقداری پول اضافی برنده شوید و در عین حال هدفی را برای شکست تعیین کنید. حتی اگر برای مقام اول رقابت نمی کنید. در نهایت، زمانی که پول شروع می‌شود و شما می‌توانید به‌روزرسانی‌های خودروی بیشتری را بپردازید، ممکن است با شروع به دست آوردن پایان‌های بالاتر و کسب پاداش‌ها، شکاف را کاهش دهید. شما قرار است از نردبان بالا بروید و نتیجه نهایی یک حس قابل لمس و رضایت بخش از پیشرفت است.

هیچ بازی مسابقه‌ای مدرنی مانند آن وجود ندارد، اما بقیه بازی‌های Unbound ادامه‌ی Need for Speed ​​Heat در سال 2019 به نظر می‌رسد. از تمایز بین مسابقه شبانه و روز گرفته تا تعقیب گربه و موش که زمانی اتفاق می‌افتد. باید از پلیس ها پیشی بگیرید و به یک خانه امن بروید تا پول خود را بانک کنید. Unbound در تلاش برای اختراع مجدد چرخ نیست، اما آنچه در اینجا وجود دارد، کیفیت اخیر سری را حفظ می کند، حتی اگر چند پیچ ​​اشتباه در این مسیر وجود داشته باشد.

مدل سواری Unbound همچنین به اندازه کافی انعطاف پذیر است تا چندین سبک مختلف سواری را امکان پذیر کند. هندلینگ هر خودرو به یکی از سه دسته تقسیم می‌شود: دریفت، گریپ و خنثی (که در وسط دو خودروی دیگر قرار می‌گیرد.) تاکید بر دریفت کردن، زندگی شما را آسان‌تر می‌کند. از طرف دیگر، اگر ترجیح می‌دهید سرعت خود را کم کنید و به اوج هر گوشه ضربه بزنید، یک ماشین چسبنده سودمند است. هر سبکی را که انتخاب کنید، برای تکمیل موفقیت آمیز تکنیک های نوبتی، یک تکه نیتروژن پاداش می دهید و هر دوی آنها را قابل اجرا می کند. مهم نیست که کدام خودرو را انتخاب کنید، اما همه آنها به یک مورد شدید کم فرمانی مبتلا هستند. به نظر می‌رسد که می‌خواهید اتوبوس را در شهر هدایت کنید، اما متوجه شدم که می‌توانید با رفتن به تنظیمات رانندگی برای هر وسیله نقلیه و حرکت دادن لغزنده برای حساسیت فرمان روی «بالا»، مشکل را تا حدودی کاهش دهید. این یک راه حل ایده آل نیست، اما باعث می شود که دست زدن به آن پاسخگوتر و دقیق تر باشد.

برای تماشای فیلم ها به یک مرورگر سازگار با جاوا اسکریپت نیاز دارید.