نقد و بررسی بازی The Dark Pictures Anthology: The Devil in Me


در ایستگاه پایانی فصل اول گلچین The Dark Pictures، قصری مرگبار در انتظار بازیکنان است. با بررسی یک گیمر همراه باشید.

فصل اول کوارتت The Dark Pictures با The Devil In Me به پایان می رسد.تاریخی/جنایی.

The Murder Castle و HHHolmes دو کلیدواژه بسیار مهم در تاریخ جنایات سریالی هستند. اچ اچ هولمز با یک سری قتل در اتاق ها و راهروهای هتلش که مخصوص جنایات خاص طراحی شده بود، نه تنها به تاریخ پیوست، بلکه به یکی از منابع الهام بخش صنعت بازی و فیلم تبدیل شد. آخرین قسمت از مجموعه ترسناک/ترسناک The Dark Pictures یک روایت تاریخی/تطبیقی ​​است که حول محور عمارت جن زده HH هولمز متمرکز شده است. با چسبیدن به یک گیمر، در این بررسی می‌خواهیم ببینیم آخرین محصول تیم Supremsio از ژانر وحشت/ماجراجویی چه چیزی بیرون آمده است.

نام

در کنار روایت داستان و صحنه سازی صحنه ها، فضاسازی از نقاط قوت اثر است. البته دیالوگ نویسی ناپایدار بازی مانع از بی نقص بودن محتوای داستانی آن می شود.

داستان The Devil In Me با یک جهش در زمان به سال 1893 آغاز می شود، جایی که یک زوج جوان هتل HH Holmes را برای اقامت در شهر شیکاگو انتخاب می کنند. احتمالاً می توانید سرنوشت این زوج را حدس بزنید. پس از افتتاحیه هیجان انگیز Devil In Me که در درجه اول به عنوان یک بخش آموزشی (برای معرفی ساختار گیم پلی) عمل می کند، داستان اثر به زمان حال می رسد تا از تلاش گروهی از فیلمسازان برای ساخت مستندی بر اساس هتل مرگبار هلمز بگوید. اکنون با پنج فیلمساز باتجربه به نام‌های چارلی (کارگردان)، جیمی (نورپرداز)، ارین (صدابردار)، مارک (فیلمبردار) و کیت (روزنامه‌نگار) هستیم.

بخوانید  مایکروسافت تأیید می کند که Xbox Game Pass به زودی چهار بازی دیگر را از دست می دهد

این پنج شخصیت در واقع یک برنامه تلویزیونی را اجرا می کنند که امروز با بحران مالی و محتوایی مواجه است. اما پیشنهاد یک مرموز به نام Granthem Du’Met همه چیز را تغییر می دهد. دو مت که عمارت اچ اچ هولمز را برای اهداف توریستی و موزه ای بازسازی کرده است، اموال خود را به گروه فیلمبرداری داستان ما اهدا می کند. با این حال دو مت، پشت پیشنهاد وسوسه‌انگیز خود، سعی می‌کند مجموعه‌ای از تله‌های بهینه و مرگبار را در قصر خود ایجاد کند و اکنون از این تیم پنج نفره به عنوان نمونه آزمایشی برای پنج قهرمان داستان که در یک اتاق فرار باشکوه به دام افتاده‌اند، استفاده می‌کند. شده است

نام

انیمیشن عجیب چهره ها در زمان های خاص، حال و هوای صحنه ها را کم می کند

بازی Devil In Me مانند دیگر محصولات استودیو Supremsio دارای چندین شخصیت اصلی است که هر کدام دارای پیشینه، چالش های شخصی و گرایش های روانی خاص هستند. همچنین بازیکن برای زنده نگه داشتن هر یک از این پنج شخصیت در طول بازی باید هوشمندانه تصمیم بگیرد.اما نکته ای که در کار ذکر شده به شخصیت ها برمی گردد. علیرغم مواردی مانند دیالوگ نویسی ناپایدار، که گاهی با کیفیت بالا، متوسط ​​و گاهی ضعیف است، برخورد شخصیت ها نمی تواند مخاطب را به داستان بکشاند. این مشکل به مواردی مانند روابط و تمایلات شخصیت‌ها نیز کشیده شده است، بنابراین لحظاتی مانند صحنه‌های مربوط به درگیری‌های شخصی/عاطفی بین شخصیت‌ها وزن کافی ندارند و قادر به تشخیص نیستند.

قسمت کلی داستان بازی جذاب است و روایت خوبی دارد. مجموعه The Dark Pictures از روایت داستان‌های ترسناک کشتی‌های خالی از سکنه گرفته تا سرزمین‌های بیابانی نفرین‌شده، اکنون به سمت داستانی واقع‌گرایانه و مبتنی بر داستان حرکت کرده است و کار بسیار خوبی را انجام می‌دهد. ساخته جدید تیم Supremsio با فضای گیرا و استفاده از چاشنی مستند مانند برای خلق لحظات دلهره آور، مخاطبان را در سالن ها و سالن های کاخ مرگ به دام می اندازد. مانند سایر نسخه های The Dark Pictures، چارچوب کلی بازی Devil In Me با تصمیم بازیکن برای نجات جان قهرمانان داستان شکل گرفته است.

بخوانید  بازی The Rogue Prince Of Persia کمی به تعویق افتاده است، تا حدی به لطف Hades 2

نام

Devil In Me در ایجاد تعادل بین «فیلم تعاملی بودن» و «بازی بودن» کار بسیار خوبی انجام داد.

همه تصمیمات بازیکن پیامدهای عمده ای برای چگونگی پیشرفت داستان دارد و برای رسیدن به بهترین پایان، مخاطب باید حواس خود را جمع کند. بین هر یک از لحظات حساس و پرتنش که سرنوشت مرگ یا زندگی یک شخصیت با فشار دادن سریع دکمه ها (QTE) تعیین می شود، مملو از مواردی مانند فعالیت های اکتشافی، جمع آوری اطلاعات و حل پازل است. در واقع این عناصر برای متعادل کردن سرعت روایت اثر در میان سکانس‌های سرنوشت‌ساز فشار دادن دکمه گنجانده شده‌اند. در این بین مواردی مانند ساختار مشکل ساز برخی از پازل ها و اجبار بی مورد پلتفرم در مراحل خاصی بر گیم پلی بازی تاثیر گذاشت. اضافه شدن سیستم کوله پشتی (موجودی) و استفاده هر شخصیت از ابزاری خاص تنوع خوبی به گیم پلی می دهد و در کل گیم پلی حدود 6 ساعت تجربه بازی از تنوع بسیار خوبی برخوردار است.

خوشبختانه بازی تعادل بسیار خوبی بین «فیلم تعاملی بودن» و «بازی بودن» برقرار می‌کند و در کل گیم‌پلی Devil In Me، علی‌رغم مشکلاتش، در نهایت تجربه‌ای مرموز/ ترسناک/ جذاب را به بازیکنان می‌دهد. به لطف صدا و جلوه های بصری باکیفیت آثار هنری، فضای بازی واقعاً چشمگیر است. البته جلوه های بصری بازی از نظر فنی ایرادات خاص خود را دارد. مشکل متحرک سازی چهره کاراکترها که گاه فضای صحنه ها را به هم می زند، علاوه بر بهینه سازی ضعیف افکت بر روی پلتفرم کامپیوتر، از ایرادات جنبه فنی اجزای گرافیکی به شمار می رود. از بازی.از طرفی ما عملکرد مناسب صداپیشگی و آهنگسازی را داریم که واقعا در خلق شخصیت و خلق لحظات پرتنش عالی عمل کردند.

بخوانید  نمایش صحنه‌های اکشن بسیار خشن در اولین تریلر سریال Echo مارول | اعلام تاریخ پخش

نام

بازی The Devil in Me پایانی جذاب برای فصل اول سریال The Dark Pictures است. اثری بر اساس قتل های سریالی اچ اچ هولمز، بازیکنان را وارد فضایی ترسناک و «اتاق فرار» می کند و آنها را به چالش می کشد. البته، بازی بی نقص نیست و مواردی مانند توسعه ناکافی شخصیت، دیالوگ نویسی ناپایدار، و همچنین انبوهی از ایرادات جزئی و ساختاری در گیم پلی، Devil In Me را از کامل بودن باز می دارد. با همه این سخنان، محصول جدید تیم Supremsio قطعاً این کیفیت را دارد که طرفداران ماجراجویی جنایی و طرفداران سریال The Dark Pictures را در پای داستان هیجان انگیز خود قرار دهد.

نقد و بررسی بازی The Dark Pictures Anthology: The Devil in Me بر اساس تجربه نسخه PC نوشته شده است

تحریریه مجله بازی یک گیمر