مایکروسافت تأیید می کند که Xbox Game Pass به زودی چهار بازی دیگر را از دست می دهد



همانطور که به طور منظم انجام می دهد، مایکروسافت به زودی عناوین بیشتری را از Xbox Game Pass حذف خواهد کرد. طبق اعلانی که در برنامه Xbox Game Pass که توسط GameSpot دیده شده بود، حداقل چهار عنوان در 31 ژانویه برنامه را ترک می کنند. [Update: Microsoft has now confirmed the list of Game Pass removals]

چهار بازی که در 31 ژانویه منتشر می شوند عبارتند از Telling Lies، Donut County، Worms WMD و Taiko no Tatsujin: The Drum Master. پس از انتشار این خبر از طریق اپلیکیشن Xbox Game Pass، مایکروسافت با انتشار یک پست وبلاگی حذف این چهار بازی را تایید کرد.

طبق معمول، مشترکین Game Pass می‌توانند در هنگام خرید مستقیم عناوین، 20% صرفه‌جویی کنند، بنابراین اگر طرفداران بخواهند پس از تاریخ انتشار بازی به بازی ادامه دهند، بسیار خوب است.

این دومین موج حذف Game Pass در ماه ژانویه است. در 15 ژانویه، شش عنوان از کتابخانه حذف شد، از جمله We Happy Few، The Anacrusis، Windjammers 2، Pupperazzi، Nobody Saves the World و Danganronpa: Trigger Happy Havoc.

در مورد بازی‌هایی که در ادامه ماه ژانویه به Game Pass عرضه می‌شوند، این بازی‌ها عبارتند از Hi-Fi Rush، GoldenEye 007، Roboquest، Age of Empires II: Definitive Edition، Inkulinati، و JoJo’s Adventure All-Star Battle.

عناوین Xbox Game Pass که در 31 ژانویه منتشر می شوند

31 ژانویه:

  • دروغ گفتن — کنسول، رایانه شخصی، ابر
  • Donut County — کنسول، رایانه شخصی، ابر
  • به ADM
  • Taiko no Tatsujin: The Drum Master

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

بخوانید  پروتکل کالیستو: کجا همه سلاح ها را پیدا کنیم