نحوه بازی با قلب های وحشی | اخبار GameSpot – به روز رسانی اخبار GS

در دیگر اخبار Game Pass، مایکروسافت اعتراف خود را روشن کرد که قرار دادن بازی ها در Xbox Game Pass می تواند در برخی موارد منجر به فروش کمتر شود.

این آزمایش دسترسی زودهنگام به مدت 10 ساعت یا تا زمانی که به دروازه شهر میناتو برسید ادامه دارد. برداشت‌های حاصل از اولین تلاش بازی از نظر گیم‌پلی مثبت به نظر می‌رسد، اما نگاهی به Subreddit Wild Hearts فهرست بلندبالایی از شکایات عملکرد را نشان می‌دهد. پاسخ رسمی تیم Omega Force در Koei Tecmo نشان می‌دهد که آنها در حال کار بر روی بهبود عملکرد و بهینه‌سازی، به‌ویژه در رایانه شخصی هستند. انتظار می‌رود هفته آینده یک وصله ارائه شود و باید مشکل گلوگاه CPU را که تیم می‌گوید کشف کرده است برطرف کند، که باید عملکرد را در CPUهای میان‌رده بهبود بخشد.

یکی از سخنگویان مایکروسافت در بیانیه ای به GameSpot گفت که مایکروسافت در تلاش است تا به توسعه دهندگان بازی کمک کند تا از طریق Game Pass تا حد امکان درآمد کسب کنند. به این ترتیب، مایکروسافت توافقاتی را با توسعه دهندگان و ناشران بر اساس عنوان به عنوان منعقد می کند، که شرایط آن به صورت عمومی منتشر نمی شود و بعید به نظر می رسد که در همه موارد یکسان باشد. در بیانیه خود، مایکروسافت به طور خاص در مورد اثر آدمخواری اظهار نظر نکرد، اما همچنین نگفت که هرگز اتفاق نمی افتد.

EA Play برای اشتراک یک ماهه 5 دلار یا برای یک سال 30 دلار هزینه دارد، در حالی که اعضای Game Pass Ultimate از مزایای EA Play در اشتراک خود با قیمت 15 دلار در ماه برخوردار می شوند.

بخوانید  جدید در Hulu می 2024: Jujutsu Kaisen 0، Ferrari و موارد دیگر
تحریریه مجله بازی یک گیمر