مکان‌های اکشن فیگور Destiny 2: Where To Find Hidden Lightfall Collectibles


گسترش Lightfall بازی Destiny 2 کاهش یافته است و بازیکنان بدون شک خیابان‌های شهر و پشت بام‌های نئومونا غرق در نئون را در جستجوی اسرار می‌گردند. در میان آنها اکشن فیگورهای کلکسیونی جدید با الهام از کلودسترایدر مورد علاقه Neomuna، Nimbus، و پراکنده در سراسر شهر جنگ زده وجود دارد که یادآور شکار ملکه جادوگر برای شب پره های درخشان است. در حال حاضر، بازیکنان فقط می توانند دو مورد اول را پیدا کنند، به این معنی که بقیه احتمالاً به صورت هفتگی عرضه می شوند و بازیکنان می خواهند همه آنها را همانطور که هست پیدا کنند. برای تکمیل Lightfall Triumph مورد نیاز است و عنوان همراه را دریافت کنید.

اول، بازیکنان می‌توانند سرنخ‌هایی را پیدا کنند که در کجا به دنبال این اکشن فیگورها باشند، درست در کنار منطقه فرود که Nimbus در Neomuna است. هنگامی که در خود شهر قرار می‌گیرید، ساختمانی درست در سمت راست با تابلوهای نئونی دارای دری است که اتاقی را با نمایشگرها در همه جا نشان می‌دهد. هنگامی که مجسمه ها را پیدا کردید، آنها در این اتاق نمایش داده می شوند. یک جفت صفحه حاوی سرنخ‌هایی است که بازیکنان را به منطقه عمومی که در آن شخصیت‌ها را پیدا می‌کنند هدایت می‌کند و راهنمایی می‌کند که کجا پنهان شده‌اند و چگونه آنها را پیدا کنند. در اینجا و نحوه پیدا کردن تمام فیگورهای پنهان نئومونا آمده است:

پارک آهیمسا

سرنخ پارک آهیمسا می گوید: “در مرکز پارک آهیمسا، یک مخفیگاه غیرمنتظره زیر پله ها پیدا کنید.” این شخصیت در پارک آهیمسا، منطقه شرقی نئومونا، در یک ساختمان مرکزی غول پیکر پنهان می شود که بازیکنان باید بتوانند در ثانیه ای که به آنجا می رسند، آن را تشخیص دهند.

بخوانید  8 بازی رایانه شخصی را با 10 دلار در جدیدترین Humble Bundle دریافت کنید
به سمت این ساختمان بروید تا پله های مورد نظر خود را پیدا کنید.
به سمت این ساختمان بروید تا پله های مورد نظر خود را پیدا کنید.
شرحی ارائه نشده است

وارد ساختمان شوید و به دنبال یک راه پله L شکل بگردید، اگر از روی زمین در پایین راه پله به آن نگاه کنید، متوجه خواهید شد که فاصله بسیار زیادی بین آن و صخره ای که راه پله روی آن ساخته شده است، ایجاد می کند. یک غار کوچک به داخل بپرید و به انتهای غار بروید، جایی که باید اولین اکشن فیگورهای Nimbus خود را پیدا کنید.

مجتمع ایرکالا

سرنخ اکشن فیگور Irkalla Complex چنین است: “در بالای باروی مرتفع، سه مدافع سرسخت نگهبانی می‌دهند. از پوزه تا هدف؛ آماده، هدف، تیراندازی!” ببند، چون داری میری باید کمپین Lightfall را کامل کنید برای دسترسی به شکل در اینجا همانطور که در یک محیط در انتهای داستان اتفاق می افتد. هنگامی که کمپین را شکست دادید، می‌توانید به دری دسترسی پیدا کنید که قبلاً غیرقابل دسترسی بود و به شما امکان می‌دهد به جایی که باید این پازل را بچینید، دسترسی پیدا کنید. یک تک تیرانداز بگیر برای این یکی و برای سفر به مجموعه ایرکالا آماده شوید.

می‌خواهید به بخش اصلی Neomuna، Zephyr’s Concourse بروید و به دنبال چرخ‌گردانی بگردید که در نور سبز روی یک سکوی مرتفع در سمت غربی نقشه غرق شده‌اند. با عبور از گردان‌ها به پایانه Esi می‌روید و می‌خواهید مسیر را دنبال کنید تا به انتهای دیگر برسید، جایی که گروهی از Cabal در آن قرار دارند.

شرحی ارائه نشده است

بلافاصله به سمت چپ این دهانه بروید، دری را روی یک سکوی برجسته دیگر می بینید و از آن عبور می کنید. پس از داخل شدن، مسیر درست را تا انتها طی کرده و از خروجی سمت راست خارج شوید. به مسیری از بالکن ها مشرف خواهید شد که به پایین منتهی می شود، این مسیر را دنبال کنید تا پورتال را ببینید و از آن عبور کنید، جایی که شما را به محوطه ایرکالا می رساند.

بخوانید  بررسی بازی Steelrising - زومجی
شرحی ارائه نشده است

هنگامی که اینجا هستید، می توانید یا از سوراخ دیوار عبور کرده و از داخل آن بالا بروید یا از قدرت Strand خود برای بالا رفتن از بیرون استفاده کنید. در هر صورت، می‌خواهید به بالای دیوار بیرونی بالا بروید، جایی که سه برجک را می‌بینید که به جهات مختلف اشاره می‌کنند. اگر قبلاً تجهیز نکرده اید، تک تیرانداز خود را تجهیز کنید، هر برجک را سوار کنید و آسمان را در همان جهات آنها نشانه بگیرید. ممکن است کمی جستجو طول بکشد، و ممکن است لازم باشد به دور نگاه کنید و سپس به عقب برگردید، اما در نهایت باید یک کریستال تاریکی را در جهت های توپ ببینید. شلیک کنید و برای انجام همین کار به توپ بعدی بپرید. هنگامی که هر سه کریستال را حذف کردید، اکشن فیگور بالای توپ در پای شما ظاهر می شود.

ما همچنان به به روز رسانی این راهنما ادامه می دهیم زیرا مجموعه های بیشتری در هفته های آینده عرضه می شوند. در همین حال، اگر به دنبال کارهای بیشتری برای انجام دادن هستید، راهنمای Lightfall و Season of Defiance ما را بررسی کنید، از جمله نکاتی در مورد نحوه عبور از کمپین افسانه‌ای Lightfall و مکان یافتن جعبه‌های منطقه‌ای Neomuna.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر