فلورانس پوگ در مورد تأثیر ناخواسته بازی در MCU صحبت می کند

در مورد MCU، Ant-Man and the Wasp: Quantumania آخرین ورودی این سری است. بعدی Guardians of the Galaxy Vol. 3 در ماه مه و سپس The Marvels در نوامبر.

پوگ در آخرین شماره خود گفت: “بسیاری از افراد در دنیای فیلم مستقل همگی به من می گفتند که دیگر هرگز به فیلم های کوچک باز نخواهم گشت و این همیشه کمی مرا آزار می داد.” کل فیلم

پوگ که برای فیلم زنان کوچک نامزد اسکار شد، گفت که در همه انواع فیلم ها، از فیلم های مستقل کوچک گرفته تا بلاک باسترهای بزرگ، “زیبایی” را می یابد.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

او دقیقا همین کار را می کند. پیو بعداً در فیلم مستقل نسبتا کم‌هزینه زک براف، A Good Person، پیش از حضور در فیلم‌های پرفروشی مانند Dune 2 و Oppenheimer در اواخر امسال دیده می‌شود. تریلر فیلم A Good Person را در زیر مشاهده کنید.

فلورانس پیو در نقش Yelena Belova در Black Widow به MCU پیوست و دوباره در Hawkeye این شخصیت را بازی کرد. او سال آینده بار دیگر این شخصیت را در فیلم مارول تاندربولتز تکرار خواهد کرد. او در یک مصاحبه جدید گفت که پس از پیوستن به MCU، به او گفته شد که دیگر در یک فیلم مستقل در مقیاس کوچکتر بازی نخواهد کرد.

“اینها مگا فیلم های شگفت انگیزی هستند. و سپس زیبایی هایی در همه این بچه های کوچک وجود دارد که همه آنها را نخواهند دید، اما در زمان مناسب روی فرد مناسب تأثیر می گذارد. من هرگز فکر نمی کردم فقط یک نوع فیلم را انجام دهم. پوگ گفت: همیشه می‌دانستم که می‌خواهم در همه زمینه‌ها فعالیت کنم.

بخوانید  فیلم Donkey Kong and Bowser's Adventure in the Mushroom Kingdom در پوسترهای انیمیشن برادران سوپر ماریو فیلم سینما