فیلم Donkey Kong and Bowser’s Adventure in the Mushroom Kingdom در پوسترهای انیمیشن برادران سوپر ماریو فیلم سینما


Illumination Entertainment پوسترهای جدید شخصیت ماریو را با حضور Donkey Kong و Bowser منتشر کرده است.

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، متوجه شدیم که کمپانی سرگرمی ایلومینیشن پوسترهای جدیدی از انیمیشن The Super Mario Bros منتشر کرده است. این فیلم برای نمایش شخصیت های Donkey Kong و Bowser منتشر شد.

یکی از پوسترها شخصیت Donkey Kong با نقش آفرینی است ست روگن او را در حال تخریب یک بشکه با لبخند نشان می دهد. پوستر دیگری از شخصیت Bowser با بازیگر جک بلک او را در حالی که یک ستاره قدرت در دست دارد به تصویر می کشد.

پوستر شخصیت Donkey Kong از The Super Mario Bros.  فیلم سینما

پوستر شخصیت Bowser از The Super Mario Bros.  فیلم سینما

آرون هوروات و مایکل جلنیک، سازندگان Teen Titans GO! To the Movies (تایتان های نوجوان به سینما می آیند!) به صندلی کارگردانی انیمیشن و فیلمنامه ماریو خم شد. متیو فوگل، نویسنده انیمیشن Minions: The Rise of Gru (Minions: The Rise of Gru). استودیوی نورپردازی The Super Mario Bros. فیلم با همکاری نینتندو و تحت نظارت کامل شیگرو میاموتوخالق ماریو تولید کرد.

کریس پرت (بازیگر فیلم Guardians of the Galaxy) نقش ماریو، چارلی دی (صدابردار فیلم لگو و بازیگر فیلم It’s Always Sunny in Philadelphia) نقش لوئیجی. آنیا تیلور جوی (بازیگر سریال Gumby the وزیر) در نقش پرنسس هلو، جک بلک (بازیگر فیلم School of Rock) در نقش Bowser، کیگان-مایکل کی (بازیگر کیانو) در نقش تاد، ست روگن (صدابردار مهمانی سوسیس) در نقش خر کونگ، کوین مایکل ریچاردسون (صدابردار انیمیشن لیلو و استیچ) نقش کمدی، فرد ارمیسن (بازیگر سریال پرتلندیا) در نقش کرانکی کونگ و سباستین مانیسکالکو (بازیگر فیلم کتاب سبز) در انیمیشن ماریو نقش اسپایک را بازی می کند.

بخوانید  یک اشتراک 3 ساله VPN با قیمت 70 دلار بگیرید

انیمیشن Super Mario Bros. این فیلم توسط استودیوی ایلومینیشن ساخته شده است که به خاطر تولید آثار محبوبی چون Minions و Despicable Me شناخته می شود.شرکت یونیورسال پیکچرز تامین مالی این پروژه را بر عهده داشت. این انیمیشن ماجراجویی فانتزی در تاریخ 18 آوریل 1402 (7 آوریل 2023) در آمریکا و 8 آوریل 1402 (28 آوریل 2023) در ژاپن اکران خواهد شد.