منتظر قسمت های بیشتر انیمه Nier: Automata باشید


سازندگان انیمه Nier: Automata تایید کردند که تولید قسمت دوم این انیمیشن رسما آغاز شده است.

پخش انیمه NieR Automata از دسامبر گذشته آغاز شد، اما کمی بعد و به دلیل همه گیر شدن ویروس کرونا، پخش قسمت های بعدی این انیمه بارها به تعویق افتاد تا سرانجام این انیمه تابستان امسال به پایان برسد. حالا طبق آخرین اخبار سینما و تلویزیونطرفداران این مجموعه انیمیشنی می توانند منتظر قسمت های بیشتری باشند. مطابق با ویدیو صفحه توییتر انیمه Nier منتشر شد، تولید قسمت دوم انیمه Nier: Automata Ver1.1a رسما آغاز شد.

اگرچه هنوز مشخص نیست که این قسمت به عنوان فصل دوم آن شناخته می شود یا خیر و هنوز اطلاعات بیشتری منتشر نشده است، اما طرفداران انیمه می توانند منتظر قسمت های جدید انیمه و دنبال کردن داستان 2B باشند. A-1 Pictures مسئولیت تولید انیمه Nier: Automata Ver1.1a را بر عهده دارد که اکنون بیشتر بر روی توسعه انیمه Solo Leveling تمرکز کرده است. در حال حاضر تمامی 12 قسمت اصلی انیمه NieR Automata منتشر شده است و اطلاعاتی از تعداد قسمت های جدید در دسترس نیست.

2B خندان در انیمه Nier: Automata Ver1.1a

یوی ایشیکاوا در نقش 2B، ناتسوکی هانا در نقش 9S، هیروکی یاتسوموتو مانند پاد 042، کائورو آکیاما مانند پاد 153، آتسومی تانیزاکی مثل لیلی آیاکا سوا در نقش A2، تاتسوهیسا سوزوکی مثل حوا، دایکو نامیکاوا در نقش آدم و آئوی یوکی آنها در نقش پاسکال بخشی از صداپیشگان انیمه NieR: Automata Ver1.1a هستند. انیمه NieR Automata بر اساس یک بازی نقش آفرینی محبوب از Platinum Games ساخته شده است.

انیمه NieR Automata داستان شخصیتی به نام 2B را دنبال می کند که یک ربات جنگنده انسان نما است که به همراه 9S ماموریتی از سازمان YoRHa برای جستجوی زمین و کمک به نیروهای مقاومت دریافت می کند. ریوجی ماسویاماکارگردان انیمه After the Rain وظیفه نگارش فیلمنامه، تهیه استوری بورد و کارگردانی انیمه Nier: Automata Ver1.1a و تارو یوکوکارگردان و سازنده سری بازی های Nier به ماسویاما در نوشتن فیلمنامه و کارگردانی این انیمه کمک کرد.

بخوانید  پایان مراحل فیلمبرداری فیلم Captain America 4 با انتشار یک تصویر



تحریریه مجله بازی یک گیمر