یک ترابایت PS5 SSD با فقط 51 دلار در آمازون برای دوشنبه Cyber ​​دریافت کنید


برای شروع یک بازی در PS5 خود هرگز نباید مدت زیادی منتظر بمانید، اما به لطف نیازهای روزافزون بازی های مدرن، هرگز واقعاً ظرفیت ذخیره سازی کافی در این کنسول وجود ندارد. این مشکلی است که می‌توان آن را به راحتی با استفاده از فروش سایبر دوشنبه در SSD حل کرد، زیرا ظرفیت این واحدهای ذخیره‌سازی افزایش یافته و به مرور زمان مقرون به صرفه‌تر شده‌اند.

Lexar NM790 نمونه‌ای عالی برای دریافت چیزی است که برای آن هزینه می‌کنید، زیرا این SSD 1 ترابایتی NVMe M.2 تنها 51 دلار در آمازون قیمت دارد. به طور معمول 80 دلار است، سرعت خواندن آن تا 7400 مگابایت بر ثانیه است، بنابراین لازم نیست مدت زیادی برای شروع یک نمونه جدید از بازی مورد علاقه خود منتظر بمانید. SSD با PS5 سازگار است و همچنین دارای هیت سینک است تا بتواند تحت فشار خنک بماند.

Lexar NM790
Lexar NM790

اگر می‌خواهید PS5 خود را تا چند سال آینده مقاوم کنید، مدل 4 ترابایتی آن ارزش بررسی دارد. 187 دلار گران تر است، اما شما همچنان در اینجا تخفیف زیادی دریافت می کنید زیرا معمولاً 230 دلار قیمت دارد. با این کار فضای کافی برای نصب چند بازی پرمصرف مانند Call of Duty، Destiny 2 و چندین نسخه اخیر دیگر در اختیار شما قرار می گیرد و فضای زیادی برای فیلم برداری و بازی های کوچکتر باقی می ماند. این SSD های Lexar دارای سرعت های قابل مقایسه با آخرین عرضه های PS5 سامسونگ و Western Digital هستند و این پایین ترین قیمت برای هر SSD PS5 است.

اگر درایوهای SSD Lexar فروخته شوند، می‌توانید جایگزین‌هایی دریافت کنید که عملکرد مشابهی را ارائه می‌دهند. سامسونگ 990 پرو 2 ترابایتی در حال حاضر 140 دلار قیمت دارد، یک SSD وسترن دیجیتال 4 ترابایتی با قیمت 300 دلار و یک ترابایت Crucial T500 سریع با قیمت 65 دلار در دسترس هستند.

بخوانید  استفاده از هوش مصنوعی برای تولید تیتراژ آغازین سری تهاجم مخفی مارول

تخفیف های سایبر دوشنبه SSD

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر