استفاده از هوش مصنوعی برای تولید تیتراژ آغازین سری تهاجم مخفی مارول


استفاده از هوش مصنوعی برای تولید تیتراژ آغازین سریال تهاجم مخفی با واکنش بسیاری از مردم مواجه شده است.

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، با خبر می شویم که استفاده از هوش مصنوعی برای ساخت تیتراژ آغازین سریال تهاجم مخفی تایید شده است. علی سلیمکارگردان و تهیه کننده اجرایی سریال در گفتگو با رسانه Polygon توضیح داد که تیتراژ افتتاحیه توسط استودیو متد با استفاده از هوش مصنوعی طراحی شده است. علی سلیم در این گفت و گو با اشتیاق عنوان کرد که ساخت تیتراژ با هوش مصنوعی بسیار با موضوع سریال همخوانی دارد.

تیتراژ آغازین بازی Secret Invasion با واکنش های زیادی در شبکه های اجتماعی مواجه شد. جف سیمپسونطراح شخصیت Secret Invasion یکی از برجسته ترین افرادی است که استفاده از هوش مصنوعی را مورد انتقاد قرار داده است.

جف سیمپسون اخیراً توییت جدیدی در این باره منتشر کرده و گفته است: “تیتراژ آغازین سریال تهاجم مخفی با استفاده از هوش مصنوعی تولید شده است. من واقعا شوکه شده ام. من معتقدم استفاده از هوش مصنوعی غیراخلاقی و خطرناک است و فقط برای از بین بردن کار هنرمندان تقریبا نیمی از سال را روی این نمایش گذراندم و تجربه فوق العاده ای از کار با شگفت انگیزترین افرادی که تا به حال ملاقات کرده ام داشتم.”

تیتراژ ابتدایی سریال Secret Invasion بحث های زیادی را در فضای مجازی ایجاد کرده است که احتمالا افراد زیادی را به تماشای این سریال کوتاه ترغیب خواهد کرد. در سال های اخیر «استفاده از هوش مصنوعی» و «تهدید مشاغل وابسته به انسان» به یکی از داغ ترین موضوعات تبدیل شده است. قابلیت‌های ChatGPT با متن و OpenArt با تصاویر به سرعت در حال رشد هستند و هیچ نشانه‌ای از کاهش سرعت را نشان نمی‌دهند.

بخوانید  بازیگر زن فیلم باربی به سریال انیمیشن What If پیوست

با توجه به اینکه شرکت‌های دیزنی و مارول به وضوح مایل به استفاده از هوش مصنوعی برای تولید سکانس‌های آغازین نمایش‌های دیزنی پلاس هستند، می‌توان انتظار داشت که از این تکنیک در سریال‌ها و حتی فیلم‌های آینده آنها استفاده شود. باید دید دیزنی و مارول چه واکنشی نسبت به انتقادات طرفداران خواهند داشت. زیرا سکانس‌های آغازین برنامه‌ها و فیلم‌های تلویزیونی آینده بدون شک به شدت توسط بینندگان مورد بررسی قرار خواهند گرفت.

تحریریه مجله بازی یک گیمر