پابجی موبایل اصل نسخه 2 0 + دیتا؛ Pubg Mobile، شاهکار بتل‌رویال کافه بازار | 1gamer

” در ادامه به طور مفصل به دلایل مختلف این که چرا مجله خبری یک گیمر موبایل نصب نمیشود خواهیم پرداخت. شاید شما هم مانند بسیاری افراد دیگر باشید که ساکن ایران هستند و تصور می‌کنند که نمی‌توانند خریدهای درون برنامه‌ای را انجام دهند تا در بازی مورد علاقه خود پیشرفت کنند. اما این تصور کاملا دور از واقعیت است زیرا فروشگاه ایران موجو، الماس فری فایر، یوسی پابجی، سی پی کالاف و بسیاری از ملزومات بازی‌های دیگر را ارائه می‌دهد که شما عزیزان می‌توانید با خیال راحت خریداری نموده و در بازی‌های خود استفاده کنید. حال فایل نصبی و فایل دیتای بازی پابجی موبایل را باید دانلود کنید.

چگونه می‌توان بازی را برروی اکانت‌های شبکه اجتماعی متصل کرده و ذخیره کرد؟

در بازی پابجی موبایل دو حالت دوربین اول شخص و سوم شخص قرار دارد که میتوانید آن ها را به طور دلخواه انتخاب کنید، در بالای منوی انتخاب بازی و در قسمت نقشه ها میتوانید نمای دوربین را به سوم شخص یا اول شخص تغییر دهید. برای اینکه بتوانید سریعتر در پابجی موبایل “پیشرفت” کنید و مانند یک بازیکن “حرفه ای” به بازی بپردازید خواندن این مطلب آموزش بازی پابجی موبایل را به شما توصیه میکنیم، در این مقاله سعی کرده ایم که تمامی نکات مورد نیاز را برای شما گردآوری کرده و بنویسیم. اگر به دنبال یافتن جواب سوالات خود هستید به شما تبریک میگوییم به جای دقیقا درستی امده اید، راهنمای کامل بازی، تنظیمات، چگونه حرفه ای شدن و برنده شدن در “PUBG” یک بازی اکشن اول شخص اندروید را در مجلهمانا موبایل بخوانید.

بخوانید  خرید یوسی پابجی موبایل با نازلترین قیمت واریا شاپ | 1gamer

قیمت یوسی پابجی موبایل

فروشگاه اینترنتی zeox با هدف عرضه خدمات، بازی ها و محصولات دنیای گیم پا به دنیای فروشگاه های آنلاین گذاشته است. ما همواره می کوشیم تا محصولاتمان را با مناسب ترین قیمت و در سریع ترین زمان ممکن به شما مشتریان گرامی عرضه نماییم. برای خرید و آپدیت کردن در بازی پابجی شما باید پول مخصوص این بازی را داشته باشید و آن را هزینه کنید. یکی از مهم‌ترین مشکلات بازی که کاربران ایرانی باید با آن دست و پنجه نرم کنند، فیلتر بودن این بازی است. به‌همین علت متاسفانه ما هم در بازار امکان ارائه این بازی را نداریم. Payload که یک قدم فراتر از پابجی موبایل است و فقط می‌توانید آن را ۴ نفره بازی کنید.

  • از سوی دیگر، اتصال به اینترنت نیز برای تجربه بازی ضروری به شمار می‌رود.
  • PUBG Mobile قدرتمندتر از همیشه به مسیرش ادامه می‌دهد و میلیون‌ها نفر را روزانه سرگرم می‌کند.
  • نسخه‌ی هندی بازی پابجی موبایل برخلاف نسخه‌ی اصلی و جهانی این بازی که برای کاربران از تمامی کشورها در دسترس قرار گرفته بود، در ابتدا به طور انحصاری تنها برای بازیکنان هندی در دسترس قرار گرفت.
  • به کمک اپلیکیشن RAR فایل فشرده را استخراج کنید و به صورتی که در تصویر مشخص شده است ابتدا فایل مذکور را انتخاب کرده و در نهایت ایکون مشخص شده را لمس کنید.

پابجی موبایل اصل دارای ویژگی های است که به شدت آن را اعتیادآور کرده است. شما با طیف گسترده ای از سلاح هایی که بدست می آوردید می توانید وارد نبرد شوید و از خودتان دفاع کنید. یا اینکه به سرعت وارد نبرد مستقیم شده و دشمنان بیشتری را از پا در آوردید. برای دانلود و آپدیت pubg mobile جدید 2023 همراه با دیتا و بازی دیگر مانند فیفا موبایل و یا برنامه های مانند واتساپ جی بی سایت تینروید را به خاطر بسپارید. بازی pubg به عنوان بهترین بازی از سری بازی‎های آنلاین سبک اکشن و بقا، در کل دنیا بسیار محبوب است اما عبارت ” چرا پابجی موبایل نصب نمیشود ” اندک مدتی است که به گوش همه ما می‌رسد. علاوه بر تمام ویژگی‌های جذاب و پیشرفته در روند طراحی و توسعه بازی، گاهی پیش می‌آید که در برخی از موارد اشخاص با مشکل نصب یا درست اجرا نشدن بازی پابجی مواجه شوند.

بخوانید  بهترین قیمت خرید فلاپ درب عقب جک S5 با بهترین قیمت فروشگاه کارمیس ذره بین-پارس قطعه

http://badorclothesworkshop.ir

شما می توانید از طریق قسمت نظرات نظرهای خود را با ما به اشتراک بگذارید. نظرات شما میتوانید به مخاطبین سایت ایران موجو کمک کند تا بهترین بازخورد را از این بازی به دست بیاورند. قیمت یوسی پابجی موبایل با توجه به پلن‌های مختلف متفاوت است. اولین مسئله‌ای که معمولاً بازیکن‌های تازه‌وارد را دچار مشکل می‌کند، بی‌حرکت ماندن و ساکن ماندن در بازی پابجی است. به‌هیچ‌وجه این کار را انجام ندهید زیرا ممکن است در معرض دید یک پلیر اسنایپر باشید و شکار حریف‌های خود شوید. به این دلیل که منطقه‌های امن بسیار کم می‌شود و به‌راحتی با تکان خوردن، دشمن متوجه شما می‌شود.

تحریریه مجله بازی یک گیمر