سیری و ینفر را از سری ویچر در فورتنایت پیدا کنید


علاوه بر دریافت پوسته ها و آیتم های تزئینی برای سیری و ینفر در فروشگاه آیتم، بازیکنان می توانند کارت های شخصیت خاص را در حالت خلاقیت کشف کنند.

از زمانی که Geralt در اولین نبرد پس از فصل چهارم در اوایل سال جاری از Fortnite بازدید کرد، بازیکنان منتظر انتشار پوسته های بیشتری از سری The Witcher بودند و اکنون، در میان آخرین اخبار بازی، متوجه شدیم که بالاخره این اتفاق افتاد. فروشگاه آیتم با پوسته های Siri و Yennefer ونگربرگ به روز شده است، و دو نقشه جدید با مضمون Witcher در دسترس بازیکنان قرار گرفته است که خرده های رایگان را ارائه می دهند.

صبح جمعه، فروشگاه آیتم به‌روزرسانی شد تا پوسته‌های Ciri و Yennefer و ریزه کاری‌های مرتبط با آن‌ها را نشان دهد. طرفداران نباید انتظار پوسته های Ciri و Yennefer را از سری The Witcher نتفلیکس داشته باشند و درست مانند Geralt، این پوسته های شخصیت متعلق به بازی های Witcher CD Projekt Red هستند. Ciri’s Skin به همراه آویز Zireael، Pickaxe شمشیر Zireael و Basilisk Glider برای خرید در فروشگاه آیتم موجود خواهد بود.

پوسته سیری در فورتنایت

پوست Yennefer را به همراه آویز جمجمه پرنده، کلنگ مگاسکوپ و شکلک ترسناک بال سیاه نیز می توانید از فروشگاه اقلام تهیه کنید. پوسته های Yennefer و Siri سبک های جایگزینی ندارند.

پوست Yennefer در Fortnite

از هم اکنون تا 14 ژوئیه (4 ژوئیه)، بازیکنان می توانند با حال و هوای The Witcher به دو جزیره خلاق جدید سفر کرده و چندین جایزه را به صورت رایگان دریافت کنند. جزیره فرار سیری (کد 8400-4034-2776) و جزیره نبرد ینفر (کد 5689-9616-2862) تا ساعت 3:30 بامداد چهارشنبه 23 تیرماه به وقت ایران در دسترس خواهند بود.

بخوانید  Assassin's Creed Mirage ممکن است تا اکتبر 2023 به تعویق بیفتد

با آزمایش کارت Ciri، ایموت Confident Ciri و با آزمایش کارت Yennefer، ایموت Anoyed Yennefer را دریافت خواهید کرد. علاوه بر این، با تکمیل این دو نقشه، بازیکنان می توانند صاحب بنر Tale of Two Tempests شوند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر