اعلام قطعی دائمی سرورهای دو نسخه اول Forza Horizon


زمان دقیق خاموش شدن سرورهای آنلاین دو بازی اول سری Forza Horizon مشخص شده است.

توسعه دهنده بازی های مسابقه ای Forza در بیانیه ای رسمی تایید کرده است که سرورهای آنلاین Forza Horizon 1 و Forza Horizon 2 در 31 آگوست (22 اوت) سال جاری برای همیشه خاموش خواهند شد. پس از خاموش شدن سرورها، امکانات آنلاین این دو بازی از جمله همسریابی و تابلوی امتیازات دیگر در دسترس بازیکنان نخواهد بود.

مایکروسافت همچنین اعلام کرد که هر دو بازی را می‌توان به صورت آفلاین پس از خاموش شدن سرورها تجربه کرد. توسعه دهندگان خرابی سرور را به بازی های قدیمی Forza Horizon 2 و تعداد کم بازیکنان در سرورهای آنلاین خود نسبت می دهند. لازم به ذکر است که در تاریخ اعلام شده، دو بازی اول Forza Horizon را نمی توان در فروشگاه ها خریداری کرد و تنها افرادی که قبلاً بازی ها را خریداری کرده اند می توانند آن ها را برای تجربه تک نفره و آفلاین خریداری کنند.

با این حال، ویژگی‌های آنلاین همچنان برای بازی‌های جدید سری Forza Horizon که از نسخه 3 شروع می‌شود در دسترس خواهند بود و به نظر نمی‌رسد تیم سازنده برنامه‌ای برای تغییر این روند داشته باشد. سازندگان بازی در حال حاضر مشغول توسعه بسته الحاقی و پشتیبانی از بازی Forza Horizon 5 هستند که تعداد کل بازیکنان آن در ابتدای سال جاری از 30 میلیون نفر گذشت. Forza Horizon 5 هم اکنون برای رایانه شخصی در دسترس است، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس ایکس باکس سری اس در دسترس هستند.

می توانید نظرات خود را در مورد این خبر با تیم یک گیمر در میان بگذارید.

بخوانید  احتمال حضور Tekken 8 در The Game Awards 2022
تحریریه مجله بازی یک گیمر