احتمال حضور Tekken 8 در The Game Awards 2022

این بازی با Unreal Engine 5 در دست توسعه است. طبق گفته Bandai Namco، Tiken 8 قرار است در سال مالی 2023 منتشر شود. این بدان معنی است که نسخه جدید این سری بازی های مبارزه ای احتمالا بین 12 آوریل 1402 (اول آوریل) منتشر خواهد شد. 2023) و 12 آوریل 1403 (31 مارس 2024). حالا باید آن را در مراسم ببینید مراسم The Game Awards امسال، تاریخ دقیق انتشار Tekken 8 را معرفی کرد آیا باندای نامکو به نمایش جدیدی از این بازی مبارزه ای بسنده خواهد کرد.

جوایز بازی 2022 در تاریخ 8 دسامبر برگزار می شود. در این مراسم علاوه بر اهدای جوایز به بازی های بخش های مختلف، در مراسم رونمایی و نمایش آثار مختلف حضور خواهیم داشت. بازی Tekken 8 برای پلی استیشن 5، پلتفرم های Xbox Series X Xbox Series S و PC منتشر خواهند شد.

محصولی مربوط به Tekken 8 که خبر از حضور این بازی در مراسم The Game Awards می دهد

طبق یک گزارش جدید، احتمالاً شاهد حضور Tekken 8 در The Game Awards 2022 خواهیم بود.

زمان زیادی تا The Game Awards امسال باقی نمانده است و به نظر می رسد در این مراسم شاهد رونمایی و دموهای بازی های مختلف باشیم. طبق گزارش هایی که اخیرا منتشر شده است، ظاهرا در مراسم بهترین بازی های سال 2022، شاهد ارائه بازی Final Fantasy 16، رونمایی از نسخه جدید بازی Crash Bandicoot و همچنین معرفی جدید آثاری مانند Diablo 4 و Star Wars خواهیم بود. جدی: بازمانده. ما خواهیم بود

اکنون طبق گزارشی جدید آریس بختانیان علاوه بر آثار مذکور، Bandai Namco و Tekken 8 نیز بخشی از برنامه های این رویداد خواهند بود. این استریمر محبوب بازی های مبارزه ای تصویری از یک مقاله یا پست مربوط به تیکن را منتشر کرد. در داخل این جعبه کارتی وجود دارد که روی آن نوشته شده است: “Take The Game Awards Live Stream!” و در تاریخ برگزاری مراسم عدد 8 با رنگ قرمز نوشته شده است.

بخوانید  آموزش ثبت تجارت؛ چگونه Threads را شروع کنم؟