انتشار اولین تریلر انیمیشن La Nuit au Musée اعلام تاریخ اکران

همچنین در پایان تریلر مشخص شد که انیمیشن Night at the Museum: Kahmunrah Rises Again در روز 9 دسامبر در دیزنی پلاس به نمایش در خواهد آمد. جاشوا باست، جیمی دمتریو، آلیس ایساز، جیلیان جاکوبز، جوزف کمل، توماس لنون، ​​زکری لوی، جک وایتهال، بوئن یانگ، استیو زان، اکمال صالح، کریس پارنل و کایران سکویا از جمله بازیگرانی هستند که در انیمیشن شب به ایفای نقش پرداختند. در موزه حضور دارند و صحبت کرده اند. مت دانر کارگردان فیلم Night at the Museum است.

دانلود از آپارات

در طول تریلر انیمیشن Night at the Museum: Kahmunrah Rises Again، نیک دالی از موزه تاریخ طبیعی آمریکا مراقبت می کند و در طول تریلر با شخصیت های قدیمی این مجموعه و همچنین شخصیت های جدید مواجه می شویم. در ادامه تریلر شاهد رهایی کامونرا از دنیای اموات مصر هستیم و او اکنون ارتش مردگان را فرا می خواند و اکنون نیک دالی با کمک شخصیت های دیگری از موزه تاریخ طبیعی باید با کامونرا بجنگد و او را شکست دهد و بازیابی کند. وضعیت به حالت اول

پس از موفقیت سه گانه شب در موزه و تسلط دیزنی بر فاکس قرن بیستم، انیمیشن بر اساس این مجموعه برای دیزنی پلاس تایید شد. در حال حاضر در آخرین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تریلر فیلم Night at the Museum: Kahmunrah Rises Again منتشر شد. در اولین تریلر انیمیشن Night at the Museum، شاهد حضور نیک دالی، پسر لری دالی هستیم که قرار است یک شبه به جای پدرش از موزه محافظت کند و در ادامه می توانید این تریلر- تبلیغ را مشاهده کنید:

بخوانید  سیری و ینفر را از سری ویچر در فورتنایت پیدا کنید

اولین تریلر انیمیشن والت دیزنی Night at the Museum: Kahmunrah Rises Again در پایان تاریخ انتشار انیمه منتشر شد.