معرفی بازی Closer the Distance با تریلر جدید

ویدیو را در یوتیوب تماشا کنید

نظر شما در مورد اخبار این بازی جدید چیست؟ آن را با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

در نمایشگاه اخیر ID@Xbox، ناشر Skybound Games و استودیوی آلمانی Osmotic که برای گیمرها به خاطر توسعه سری Orwell شناخته شده است، Closer the Distance را اعلام کردند. همانطور که از این سازنده انتظار می رود، بازی جدید آنها دوباره به سبک شبیه ساز زندگی شخصی است که باید با دیگران تعامل داشته باشد.

انتخاب بازیکن در نهایت بر نتیجه Closer the Distance تاثیر می گذارد و در این بین همدلی، معاشرت، غم و اندوه و درون گرایی موضوعات اصلی داستان هستند. منتظر جزئیات بیشتر این بازی در ماه های آینده باشید.

استودیوی Smotic بازی Closer the Distance را با نمایش تریلر در نمایشگاه ID@Xbox به نمایش گذاشت.

در Closer the Distance بازیکنان می توانند شاهد تعاملات آنجلا با افراد مختلف شهر باشند و در عین حال اطلاعاتی در مورد روحیات و شخصیت هر یک از آنها به دست آورند. علاوه بر این، می توان داستان زندگی هر فرد را در نظر گرفت و بر این اساس، تصمیمات مهم زندگی شخصیت ها را تحت تأثیر قرار داد. به عنوان مثال، آنجلا می تواند رفتار شخصیتی به نام کانی را به گونه ای تحت تأثیر قرار دهد که تصمیم بگیرد با گالیا صحبت کند تا حالش را بپرسد یا پس از دیدن اخبار رویدادها به دنبال زیک بگردد یا هر کاری که ممکن است انجام دهد. برای کمک به دیگران و آرام کردن آنها

بخوانید  احتمال اضافه شدن Legend of Dragoon به آثار کلاسیک پلی‌ استیشن پلاس

شخصیت اصلی فیلم Closer the Distance روحی به نام آنجلا است که اخیرا در یک تصادف رانندگی کشته شده است. حالا به عنوان یک روح، او باید مراقب مردم Yesterby باشد و رفتار و خلق و خوی آنها را در هنگام حوادث غم انگیز تحت تأثیر قرار دهد. پس از معرفی بازی Closer the Distance، استودیو Smetic به تاریخ دقیق انتشار اشاره ای نکرد، اما توضیح داد که به زودی برای رایانه های شخصی و کنسول ها عرضه خواهد شد.