مردم واقعاً Helldivers 2 را در ایکس باکس می خواهند، از جمله برخی از طرفداران پلی استیشن

Helldivers 2، یکی از پربازدیدترین بازی‌های سال 2024، به طور انحصاری برای پلی‌استیشن 5 و رایانه‌های شخصی عرضه شده است. و از زمان انتشار، نه تنها بازیکنان ایکس باکس، بلکه بازیکنان پلی استیشن نیز از استودیو بازی Arrowhead درخواست کرده اند تا بازی را به ایکس باکس پورت کند.

این روند اخیراً زمانی که رئیس ایکس باکس، فیل اسپنسر، اعلام کرد که چهار نسخه انحصاری ایکس باکس بدون نام در پلی استیشن و نینتندو سوییچ در دسترس خواهند بود، شروع به افزایش کرد. به طور تصادفی، این تقریباً همزمان با شروع یک رویداد دشوار در بازی Helldivers 2 بود که حول محور هجوم خودکارها به سیارات تحت کنترل انسان می چرخد.

در حال پخش: نقد Helldivers 2 – Starship Bloopers

پس از اعلام ایکس باکس و تهاجم Automata، برخی از بازیکنان پلی استیشن درخواست کمک کردند، به خصوص از بازیکنان ایکس باکس. طولی نکشید که مردم متوجه تشابهات بین Helldivers و ODST های سری Halo شدند. به طور خلاصه، هر دو سربازان بسیار آموزش دیده هستند که از غلاف های فضایی به نبرد فرود می آیند. آ کاربر X/Twitter نوشت: “تعداد بازیکنان کهنه کار ODST که منتظر پیوستن به خط مقدم در برابر اتوماتا و ترمیدز هستند در واقع دیوانه کننده است.”

Change.Org به امید آمدن Helldivers 2 به Xbox ایجاد شده است. تا زمان نگارش این مقاله، این طومار دارای بیش از 53000 امضا است که هدف آن رسیدن به 75000 امضا است. این گواهی بر قدرت وحدت، انعطاف پذیری روح انسانی و پیوندهای ناگسستنی است که در آتش جنگ ایجاد شده است.» “.

اسپنسر همچنین در مورد عدم حضور Helldivers 2 در Xbox اظهار نظر کرد. او در مصاحبه‌ای گفت که «واقعاً نمی‌دانست که با نبودن در ایکس‌باکس به چه کسی در صنعت کمک می‌کند»، اگرچه اذعان داشت که ایکس‌باکس دارای انحصاری‌های شخص اول نیز بود. با توجه به اینکه استودیوی پلی استیشن ناشر بازی است، چشم انداز پورت ایکس باکس چندان محتمل به نظر نمی رسد – بازی های آن به ندرت در ایکس باکس، خارج از سری MLB The Show ظاهر می شوند. اما حتی اگر پلی استیشن این کار را انجام دهد، استودیوی بازی سازی Arrowhead به دلیل محبوبیت بالا در حال حاضر با مشکلات پایداری سرور مواجه است.

بخوانید  These Affordable Gaming Chairs And Desks Are Even Cheaper Today

X/Twitter پست‌های زیادی از طرفداران ایکس‌باکس و پلی‌استیشن دارد که نشان می‌دهد دیدن این دو پلتفرم با هم برای دفاع از Super Earth چقدر لذت‌بخش خواهد بود. در اینجا برخی از بهترین برداشت هایی که در مورد پیوستن بازیکنان ایکس باکس به مبارزه دیده ایم، آورده شده است.

حتما بررسی ما از Helldivers 2 را بررسی کنید، که در آن جردن رامی نوشته است: “Helldivers 2 لحظات پرتنش زیادی در برابر حشرات غول پیکر و ماشین های تانک مانند دارد، اما کل این تجربه بخش بزرگی است که به شما احساس خوب و خنده می دهد. با دوستانم، برداشتی تازه از جدیت تیره و تار اکثر تیراندازان بزرگ امروزی.”

تحریریه مجله بازی یک گیمر