توسعه دهندگان Halo یک بازی “واقعا تاریک” Halo و بسیاری موارد دیگر را که هرگز ساخته نشدند، به نمایش گذاشتند

یکی از توسعه‌دهندگان سابق Halo درباره ایده‌های زیادی برای بازی‌های جدید Halo که در سطوح بالاتر ارائه شده‌اند، از جمله یک مفهوم که “واقعا تاریک” بود، اظهار نظر کرده است.

کوین اشمیت که به مدت 12 سال در 343 Industries کار می کرد. به یک موضوع در شبکه های اجتماعی پاسخ داد درباره ایده هایی برای بازی های Halo که هرگز ساخته نشدند. اشمیت گفت که تیم حدود 30 بازی را راه اندازی کرده است که به گفته او “کاملاً در دنیای Halo کار می کند.”

در حال پخش: بررسی کمپین Halo Infinite

او نوشت: “بسیاری از بازی‌های (تک‌نفره) و (چند نفره) با مضمون ODST. برخی از کهکشان‌ها پوشیده شده‌اند، برخی دیگر صمیمی‌تر هستند…و یکی واقعا تاریک بود.

پس از انتشار این پیام، اشمیت روشن شد که “هزاران دلیل” وجود دارد که چرا یک زمین بازی هرگز به نتیجه نمی رسد، و ممکن است آن چیزی نباشد که شما فکر می کنید. اشمیت گفت: “این به ندرت در مورد حرص و آز بدنی یا دلایل شوم دیگری است. من متوجه می شوم که این موضوع بسیار به زمان بندی مربوط می شود.”

اشمیت از سال 2011 تا 2023 در 343 کار می کرد و در بازی هایی مانند Halo 4، Halo 5 و Halo Infinite مشارکت داشت. اشمیت اکنون در Epic Games به عنوان یک طراح ارشد کار می کند.

در مقاله ای دیگر، از اشمیت نظرش در مورد مشکلات گزارش شده در پشت صحنه در صنایع 343 پرسیده شد. اشمیت پاسخ داد“اوه خدای من، ای کاش می توانستم جوابش را بدهم. lol.”

یکی از توسعه دهندگان سابق Halo در سال 2023 گفت 343 Industries داشته است “رهبری نالایق”. در همین حال، جیسون شرایر، روزنامه‌نگار، گفت که 343 نفر از جمله یک نفر با مشکل مواجه هستند اتکا به کارگران قراردادی و مشکلات مربوط به ابزارهای توسعه Halo.

گزارش شده بود که مشکلات 343 به قدری شدید بود که تیم از توسعه سری Halo حذف شد و در عوض بر فرانچایز نظارت خواهد کرد تا زمانی که تیم های دیگر روی آن کار می کردند. 343 این گزارش ها را تکذیب کرد و گفت که به کار روی فرنچایز و خلق داستان های “حماسی” ادامه خواهد داد.

بخوانید  در اولین تریلر سریال کوتاه The Crowded Room به گذشته مرموز تام هالند نگاه کنید

Halo Infinite آخرین مورد از سری اصلی است و همچنان به‌روزرسانی‌های جدید را به عنوان بخشی از رویکرد سرویس زنده 343 دریافت می‌کند، اگرچه این شرکت برنامه‌های مربوط به فصل‌های اختصاصی را کنار گذاشته است.

تحریریه مجله بازی یک گیمر