در اولین تریلر سریال کوتاه The Crowded Room به گذشته مرموز تام هالند نگاه کنید

داخل تریلر جدید فیلم نقش آفرینی The Crowded Room به کارگردانی دنی سالیوان تام هالند سعی می کند افراد و وقایع گذشته را به خاطر بسپارد. در حالی که توسط رایا گودوین با بازیگر آماندا سیفرید وی به دلیل دست داشتن در تیراندازی تحت بازجویی قرار دارد. رایا به زودی شک می کند که ممکن است چیز دیگری در تاریخ پیچیده دنی پنهان باشد.

الکساندرا میلچان از EMJAG Productions، آرنون میلچان، یاریو میلچان و مایکل شفر از نیو ریجنسی، همراه با تام هالند، به عنوان تهیه کننده اجرایی مجموعه اتاق شلوغ در اپل تی وی پلاس کار می کنند. این مینی سریال درام هیجان انگیز با همکاری اپل و نیو ریجنسی تولید خواهد شد.

شبکه Apple TV Plus اولین تریلر سریال درام هیجان انگیز The Crowded Room با بازی تام هالند را منتشر کرد.

در خلاصه داستان سریال کوتاه The Crowded Room آمده است: «این سریال ماجراهای دنی سالیوان را دنبال می کند که در سال 1979 به دلیل مشارکت در تیراندازی در نیویورک دستگیر شد. این سریال جذاب و مهیج داستان زندگی دنی را از طریق مجموعه ای از مصاحبه ها روایت می کند که در آن یک محقق کنجکاو به بررسی فراز و نشیب های زندگی و گذشته مرموز این جنایتکار می پردازد تا رازهای پنهان را فاش کند.

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، می دانیم که اپل تی وی پلاس اولین تریلر سریال The Crowded Room را منتشر کرده است. در این سریال درام هیجان انگیز، تام هالند در نقش مرد جوانی بازی می کند که وقتی در یک تیراندازی شرکت می کند، متوجه چیز غیرمنتظره ای در زندگی خود می شود. این سریال با پخش 3 قسمت اول از 19 ژوئن (9 خرداد) کار خود را آغاز می کند و قسمت های زیر هر هفته جمعه تقدیم بینندگان می شود.

بخوانید  پیشرفته ترین ربات های انسان نما در جهان

دانلود فیلم آپارات

آکیوا گلدمنخالق و تهیه کننده اجرایی سریال کوتاه اتاق شلوغ است که برای نوشتن فیلمنامه یک ذهن زیبا برنده جایزه اسکار، گلدن گلوب و بفتا شد. امی روزم، ساشا لین، برو شکار و اهرم مخفی آنها از دیگر بازیگرانی هستند که در این سریال درام هیجان انگیز به ایفای نقش می پردازند. از جمله بازیگران مهمان سریال شلوغ عبارتند از: جیسون آیزاک، کریستوفر ابوت، توماس سادوسکی و زاخاری گولینگر اشاره شده.