محتوای نسخه نهایی Diablo 4 را در تریلر جدید به نمایش بگذارید

بازی Diablo 4 16 ژوئن 1402 (6 ژوئن 2023) برای پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | Xbox Series S و PC منتشر خواهند شد. توسعه دهندگان بازی هیچ برنامه ای برای عرضه Diablo 4 در Game Pass ندارند. نسخه بتای بازی از 4 تا 6 آوریل (24 تا 26 مارس) برای بازیکنان در دسترس خواهد بود و پیش خریداران می توانند از 26 تا 28 مارس (17 تا 19 مارس) کمی زودتر آن را تجربه کنند.

بلیزارد انترتینمنت با انتشار تریلر جدیدی تمامی محتوای نسخه نهایی Diablo 4 را فاش کرد.

این باندل شامل بازی پایه Xbox Series S نسخه Xbox One و Xbox Series X، شکلک Wings of the Creator، کامپوزیت Temptation Mount و Hellborn Carapace Mount Armor است. Battle Pass پولی بازی نیز به همراه 20 سطح فوری و یک آیتم تزئینی منحصر به فرد در آن گنجانده شده است.

دانلود فیلم آپارات

البته داستان به همین جا ختم نمی شود و با تهیه نسخه Ultimate بازی Diablo 4 می توانید آیتم های Inarius Wings و Inarius Murloc Pet در بازی Diablo 3، آیتم Amalgam of Rage Mount در بازی World of را به دست آورید. مجموعه آیتم های Warcraft and the Umber Winged Darkness Cosmetics را در بازی Diablo Immortal دریافت کنید.

در میان جدیدترین اخبار بازی، باخبر شدیم که تریلر جدیدی از بازی Diablo 4 Ultimate Edition توسط شرکت بلیزارد انترتینمنت منتشر شده است تا تمامی محتوای این نسخه را به نمایش بگذارد. نسخه نهایی Diablo 4 با قیمت 99.99 دلار عرضه خواهد شد و بازیکنان می توانند از مزایایی مانند دسترسی زودهنگام به نسخه بتا بعدی، کامپوزیت Light Bearer Mount و دسترسی اولیه 4 روزه به نسخه بهره مند شوند. به صورت عددی

بخوانید  جک بلک به جیسون موموآ در فیلم Minecraft پیوست