سریال Disney+ Willow پس از یک فصل لغو شد

اگرچه Willow عمدتاً نقدهای مثبتی از منتقدان دریافت کرد، اما هرگز در طول اجرای خود به 10 سریال برتر نیلسن تبدیل نشد که نشان از بیننده کم دارد. ظاهرا تصمیم دیزنی برای لغو سریال Willow به برنامه های اخیر آنها برای کاهش هزینه ها مربوط می شود. این مجموعه به دیگر نمایش‌های دیزنی پلاس مانند Big Shot و The Mighty Ducks: Game Changers می‌پیوندد که در فوریه به طور ناگهانی لغو شدند.

در این سریال، ویلو و تیمش سعی می کنند الورا دانان را پیدا کنند که بدون هیچ ردی ناپدید شده است. بچه ای که در فیلم اصلی بود و حالا بزرگ شده است. تونی ریولوری، ارین کلیمن، روبی کروز، الی بامبر، عامر چاده پاتل، رالف اینسون، وارویک دیویس، اسلاتر مسیحی، جوآن ولی، کوین پولاک و ریک اورتن آنها بخشی از بازیگران سریال Willow هستند. جاناتان کاسدان و وندی مریسل آنها به عنوان مجریان این پروژه کار کردند.

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شبکه آنلاین دیزنی پلاس از لغو پخش سریال Willow از Lucasfilm پس از تنها یک فصل خبر داد. این خبر دو ماه پس از پایان فصل اول این سریال که شامل 8 قسمت بود پخش شد. این سریال، دنباله مستقیم ویلو به کارگردانی ران هاواردماجراهای Willow Offgood را چند سال پس از وقایع قسمت اول دنبال کرد، زمانی که یک خطر ناشناخته جهان را به نابودی می کشاند.

دیزنی پلاس آنلاین اعلام کرد که سریال ماجراجویی فانتزی Willow تنها پس از یک فصل لغو شده است.

بخوانید  بازی های رایگان پلی استیشن پلاس برای ماه می 2023 لو رفت