فیلم ها و سریال های جدید چیست؟ | می 1402

سریال دندان شیرین

تاریخ پخش: 7 می

تاریخ پخش: 8 می

اگر از آن دسته افرادی هستید که عاشق داستان های علمی تخیلی و آخرالزمانی و داستان هایی هستید که در آینده ای دیستوپیایی رخ می دهند، این یکی را به هیچ وجه از دست ندهید. داستان مجموعه سیلو یا فروشگاه غلات در آینده ای سمی و دیستوپیایی می گذرد که در آن گروه و جامعه ای از مردم در یک سیلو بسیار بسیار بزرگ که صدها متر زیر زمین ساخته شده زندگی می کنند. این مردان و زنان در محیطی پر از قوانین و مقررات زندگی می کنند. چیزهایی که آنها به آنها اعتقاد دارند برای محافظت از خود طراحی شده اند. اما تجربه همیشه خلاف آن را ثابت کرده است و بالاخره روزی «حقیقت آشکار خواهد شد».


شبکه پرایم آمازون

گاس، جپارد و خرس در سریال دندون شیرین

2- فصل دوم سریال لذیذ

شبکه پرایم آمازون

در این سریال الیزابت اولسن عزیز را داریم که نقش زنی خانه دار به نام کندی مونتگومری را بازی می کند. در طرف دیگر ماجرا، ما زن دیگری به نام بتی گور را داریم که شباهت زیادی به کندی دارد. همسران آنها در گروه کر کلیسا آواز می خوانند، دختران آنها دوستان بسیار صمیمی هستند و همسران آنها مشاغل بسیار خوبی در مشاغل مشابه دارند. درست است که از بیرون زندگی این دو زن بسیار آرام و بی نقص به نظر می رسد، اما وقتی عمیق تر به داستان آنها می پردازیم، متوجه می شویم که زوج آنها پر از ناامیدی هستند که با هم صحبت نمی کنند و خواسته هایی دارند که این کار را انجام می دهند. به آنها نرسد داستان این سریال بر اساس اتفاقات واقعی نوشته شده و دومین اثر بر اساس پرونده کندی مونتگومری محسوب می شود.


تاریخ پخش: 26 مه

تاریخ پخش: 15 می

شبکه Hulu

ال فانینگ در نقش کاترین کبیر در کنار نیکلاس هولت در نقش پیتر سوم در فصل اول سریال The Great

6- فصل سوم سریال کبیر

در آخر یادآور می شوم که پخش فصل چهارم سریال بری و البته سریال جانشینی از مدت ها قبل آغاز شده است. پس اگر از طرفداران این سریال ها هستید، مراقب باشید آنها را از دست ندهید.

ربکا فرگوسن در سریال سیلو یک طناب بر روی شانه خود دارد

5- فصل اول سریال اتاق زیر شیروانی

تاریخ پخش: 7 می

سریال عشق و مرگ

نام این سریال را حتما مدتهاست شنیده اید. ریچارد مدن و پریانکا چوپرا بازیگران اصلی هستند و نقش دو مامور را بازی می کنند و از طرفی برادران روسو تهیه کننده اجرایی آنها هستند. داستان در مورد یک سازمان جاسوسی است که چند سال پیش از بین رفت و حافظه ماموران آن به طور کامل پاک شد. اما اکنون خطر بسیار بزرگی جهان را تهدید می کند و این دو نفر می دانند که وظیفه آنهاست که در نجات دنیا نقش داشته باشند. این سریال قبل از پخش برای فصل دوم تمدید شد. چند اسپین آف با زبان های مختلف روشنایی روز را خواهند دید. این سریال با این جمله توصیف شده است: «سریال جاسوسی پر از صحنه های اکشن و در مرکز آن داستانی تکان دهنده و بسیار جذاب قرار دارد».


پارک جی مین در حال قدم زدن در اطراف سئول در بازگشت به سئول

2- فیلم بازگشت به سئول

فیلم سیاه چال ها و اژدها: افتخار در میان دزدان

سریال بزرگ

شبکه Apple TV Plus

در این مطلب قصد داریم تعدادی از مهم ترین فیلم ها و سریال هایی را که در اردیبهشت ماه 1402 به دست ما می رسد و می توانید در همان روز به تماشای آن ها بپردازید.

مشکل کریس پاین در Dungeons & Dragons: Honor Thieves

3- فیلم Dungeons and Dragons: Honor Thieves

فیلم سومی که می خواهیم ارائه کنیم، سبکی فانتزی، کمیک و دزدی دارد. رجی جین پیج و کریس پاین بازیگران اصلی هستند و این هیچ ربطی به دو فیلم قبلی اکران شده در سال‌های 2000 و 2012 ندارد. این جمله عنوان یا شعاری است که برای این فیلم انتخاب شده است. داستان حول محور یک دزد جذاب و گروهی از ماجراجویان عجیب و غریب می‌چرخد که تصمیم می‌گیرند برای یافتن و بازگرداندن یک عتیقه گمشده دست به یک ماجراجویی حماسی بزنند. اما هیچ چیز طبق برنامه پیش نمی رود و در طول مسیر با یک سری افراد بد آشنا می شوند. اتفاقی که همه چیز را نابود می کند و شرایط را بسیار سخت می کند.


سریال های اردیبهشت 1402

فیلم بازگشت به سئول

برای حمایت از کانال فیلمازی ویدیو را در یوتیوب تماشا کنید


فیلم های می 1402

4- فصل اول سریال Sیاتادل

شبکه HBO Max

با پایان یافتن موج جدید مرگبار «سیک ها» یا سریال همه گیر، گاس توسط ژنرال ابوت و آخرین مردان به همراه گروهی از هیبریدهای دیگر زندانی می شود. ابوت تنها به تحکیم قدرت خود از طریق یافتن درمانی اهمیت می دهد. به همین دلیل او می خواهد از این کودکان به عنوان طعمه برای آزمایش های دکتر سینگ استفاده کند. گاس برای محافظت از دوستانش موافقت می کند که به دکتر سینگ کمک کند و به این ترتیب وارد یک ماجراجویی تاریک می شود. در طی این ماجراجویی، این کودک بی گناه به ریشه های خود باز می گردد و متوجه می شود که نقش مادرش در حوادث منتهی به “فروپاشی بزرگ” چه بوده است.


در شهری که میلیون‌ها نفر در آن زندگی می‌کنند، هر چقدر هم که فریاد بزنی، کسی صدایت را نخواهد شنید.» ترسناک است، اما عنوانی است که برای قسمت ششم سری Scream انتخاب شده است. در این فیلم آخرین بازماندگان قتل عام Ghost Face به نیویورک سفر می کنند تا طبق نقشه های خوش بینانه خود زندگی جدیدی را آغاز کنند. اما طولی نمی کشد که آنها متوجه می شوند که همه این تلاش ها اشتباه بوده است. زیرا در آنجا درگیر یک سری قتل‌های جدید می‌شوند که یک Ghost Face جدید در حال برنامه‌ریزی است. این فیلم فروش بسیار خوبی در گیشه داشت و توانست نظر مثبت بسیاری از منتقدان را جلب کند.


اطلاعات فیلم Scream VI

شبکه نتفلیکس

الیزابت اولسن در نقش کندی مونتگمری در حال آرایش کردن جلوی آینه در عشق و مرگ

3- فصل اول سریال عشق و مرگ

تقریباً بیش از 6-7 ماه است که یک ویدیو/مقاله ماهانه برای ارائه مهم ترین فیلم ها و سریال های ماه داشته ایم. یک قرارداد بسیار طولانی در حال حاضر تمام شده است. از این به بعد، روال مثل قبل است. در ابتدای هر ماه، ما با دست پر می آییم تا شما را با برخی از مهم ترین وظایف هر ماه آشنا کنیم. در این ماه سریال های جذاب و جذاب زیادی داریم که باید به شما معرفی کنیم و 2-3 سریال پرطرفدار داریم که فصل جدید آنها از این ماه شروع می شود. ابتدا فیلم و سریال مورد انتظار را در این ویدیو تماشا کنید سپس برای خواندن جزئیات بیشتر به ادامه مطلب بروید.

از اسم فیلم به نظر می رسد یک کار کره ای باشد اما هر چیزی جز کره ای است. این فیلم محصول مشترک فرانسه، آلمان و بلژیک است! البته داستان در سئول می گذرد و چندان عجیب نیست. داستان دختری 25 ساله را روایت می کند که در کودکی توسط یک زن و مرد فرانسوی به خانه برده شده است. حالا او تصمیم گرفته است که به سئول بازگردد و با والدین واقعی خود متحد شود. اما در این مسیر، اتفاقات مختلفی برای او رخ می دهد که مسیر زندگی او را به طرز چشمگیری تغییر می دهد. این فیلم را دست کم نگیرید. این فیلم تاکنون جوایز متعددی دریافت کرده و نماینده کشور مبدأ در بخش بهترین فیلم خارجی اسکار بوده است. منتقدانی که مدام از فیلم ها انتقاد می کنند، این فیلم را بسیار پسندیده اند و به آن امتیاز بالایی داده اند.


ریچل وایز در نقش دو خواهر در Dead Ringers

1- فصل اول سریال شباهت کامل

هشدار: اگر فصل های قبلی سریال زیر را تماشا نکرده اید، مراقب اسپویل ها باشید.

اگر تعجب می کنید که این سریال چه ربطی به فیلم دیوید کراننبرگ دارد، باید بگویم که بر اساس همین اثر ساخته شده است. راشل وایز در این فیلم نقش خواهران دوقلو به نام های بورلی و الیوت مانتل را بازی می کند که هر دو متخصص زنان هستند. این دو خواهر از سر تا پا به طرز وحشتناکی شبیه هم هستند … در واقع باید بگویم که آنها یکسان هستند! آنها تصمیم می گیرند تغییر بزرگی در نحوه زایمان زنان در دارایی خود ایجاد کنند. مشخص نیست دقیقا چه چیزی در سر دارند، اما آنها آن را ماموریت خود می دانند و قصد دارند این طرح عجیب را از منطقه منهتن اجرا کنند و به جلو بروند.


تاریخ پخش: 5 می

تاریخ پخش: 22 می

گفته می شود فصل 3 بار دیگر بر روی کاترین و پیتر تمرکز خواهد کرد. ظاهرا قرار است داستان به گونه ای پیش برود که پیتر و کاترین سخت در تلاش هستند تا راهی برای زنده ماندن پیدا کنند. در همین حال، پیتر هنوز در تلاش است ثابت کند که تغییر کرده است و همسر و پسرش پاول را دوست دارد. این بدان معنی است که او دیگر آن فرد دیوانه و روان پریشی نیست که در فصل اول دیدیم. البته هنوز هیچ چیز مشخص و روشنی در مورد داستان این فصل منتشر نشده است و تمام اطلاعات موجود بر اساس گفته های تهیه کنندگان و اعضای تولید است.

بازگشت قاتل نقابدار در Scream VI

1- فیلم گریه 6

تاریخ پخش: 1 اردیبهشت

سری سیلو

سریال Dead Ringers

تاریخ پخش: 5 می

سری سیتادل

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  احتمالا یک بازی Burnout جدید در راه است