انتشار اولین تصاویر از فیلم جدید یورگوس لانتیموس و اما استون با اعلام تاریخ اکران

در آخر اخبار سینما و تلویزیونتاریخ اکران فیلم جدید یورگوس لانتیموس، کارگردان یونانی آثاری چون خرچنگ، کشتن گوزن مقدس و محبوب. سرچ لایت پیکچرز اعلام کرده است که Poor Things در 8 سپتامبر 2023 (17 سپتامبر 1402) اکران خواهد شد. همچنین اولین تصاویر رسمی از این فیلم منتشر شده است که در آن شاهد حضور اما استون، ویلم دافو و رامی یوسف هستیم و در ادامه این 3 تصویر را مشاهده می کنید:

سرچ لایت پیکچرز اولین تصاویر رسمی فیلم Poor Things با بازی اما استون و ویلم دفو را منتشر کرد. تاریخ اکران فیلم جدید یورگوس لانتیموس نیز اعلام شد.

مقاله مرتبط:

او مسئولیت نگارش فیلمنامه فیلم Poor Things را بر عهده دارد تونی مک نامارا او پیش از این فیلمنامه La Favorite را با همکاری لانتیموس نوشته بود. استون قبلا با لانتیموس در فیلم Sugli با لانتیموس کار کرده بود که برای آن نامزد دریافت جایزه اسکار شد. علاوه بر این، اما استون، ویلم دفو و مارگارت کوالی در همکاری دیگری با لانتیموس در فیلم And که تاریخ اکران آن هنوز مشخص نشده است، بازی کردند.

ویلم دافو در فیلم Poor Things

فیلم Poor Things در دوران ویکتوریا اتفاق می‌افتد و داستان عاشقانه‌ای از عشق، کشف و شجاعت علمی را در این دوران روایت می‌کند. این فیلم داستان باورنکردنی بل باکستر، زنی جوان را دنبال می کند که توسط دانشمندی عجیب اما منحصر به فرد به زندگی بازگردانده می شود. اما استون، ویلم دفو، مارک روفالو، رامی یوسف، مارگارت کوالی، جرد کارمایکل، کریستوفر ابوت، کاترین هانتر، سوزی بمبا و وین برت از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Poor Things حضور دارند.

بخوانید  چرا Xbox Game Pass برای توسعه دهندگان جذاب است، خواه فروش را آدمخوار کند یا خیر

اما استون روی عرشه کشتی در فیلم Poor Things

اما استون و رامی یوسف در فیلم Poor Things