فیلم جنگ ستارگان زک اسنایدر به دلیل رتبه بندی R و تمام شدن شخصیت های موجود



طبق گفته های زک اسنایدر، بازی اصلی زک اسنایدر برای Rebel Moon به عنوان یک فیلم جنگ ستارگان، به دلیل نداشتن شخصیت های قبلی و رتبه R بالقوه، با موانعی روبرو شد. بررسی امپراتوری. اسنایدر در یک مصاحبه جدید فاش کرد که در نهایت میل قوی تری برای توسعه یک داستان مستقل داشت.

اسنایدر در این مصاحبه تاکید کرد که “فیلم جنگ ستارگان” مفهوم اصلی او برای ماه شورشی است و افزود: “این هفت سامورایی در فضا بود. من ریشه جورج را می دانستم. [Lucas] تعداد زیادی از آن فیلم های کوروساوا وجود داشت.”

اندکی پس از اینکه دیزنی لوکاس فیلم را تصاحب کرد، اسنایدر با اذعان به چالش های مهم مرتبط با ایده اش، پیشنهاد خود را مطرح کرد. اسنایدر توضیح داد: “من هیچ یک از شخصیت های شما را نمی خواهم. من نمی خواهم با شخصیت های شناخته شده کاری انجام دهم، فقط می خواهم کار خودم را در کنار هم انجام دهم.” اسنایدر با اذعان به اینکه پیشنهاد او یک “پرسش بزرگ” بود، همچنین خاطرنشان کرد: “در ابتدا، من فکر می‌کردم که باید به آن رتبه R داده شود! تقریباً یک غیر دونده بود.”

از این رو، Rebel Moon به عنوان یک اپرای فضایی در نتفلیکس خانه ای پیدا کرده است. اسنایدر درک خود را در طول مصاحبه به اشتراک گذاشت و گفت: “اما هر چه عمیق تر کاوش کردم، متوجه شدم که احتمالا هرگز آن چیزی که می خواستم نخواهد شد.” داستان درباره زن جوانی است که وظیفه دارد جنگجویان را برای دفاع از مستعمره صلح آمیز خود در برابر تهاجم قریب الوقوع به رهبری نایب السلطنه بالیساریوس بیابد.

بخوانید  طبق گزارش‌ها، کارمند GameStop به دلیل افشای سوئیچ با مضمون Zelda اخراج شد

از جمله بازیگران درگیر می توان به سوفیا بوتلا، چارلی هونام، جیمون هونسو، ری فیشر، دونا بائه، جنا مالون، استاز نیر، ای دافی و میشل هویسمن اشاره کرد.

Rebel Moon که در ابتدا به عنوان یک فیلم در نظر گرفته شد، به یک پیش نویس 172 صفحه ای گسترش یافت و باعث شد نتفلیکس و اسنایدر پروژه را به دو فیلم جداگانه تقسیم کنند. انتشار قسمت اول برای 22 دسامبر برنامه ریزی شده است. اسنایدر همچنین اعلام کرد که قصد دارد دو نسخه از هر فیلم را ارائه کند: یکی برای مخاطبان گسترده‌تر و دیگری با محتوای واضح‌تر و مناسب برای بینندگان بزرگسال.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر