بهترین معاملات تلویزیونی پیش از Prime Day 2023

در آمازون، تعداد زیادی تلویزیون Fire را در فروش خواهید یافت، از جمله تلویزیون هوشمند آمازون فایر 75 اینچی سری Omni 4K UHD 720 دلار (به جای 1050 دلار). این مدل از HDR، Dolby Vision پشتیبانی می‌کند و به شما امکان می‌دهد تا با الکسا به صورت هندزفری عمل کنید. و اگر روی PS5، Xbox Series X و Switch بازی می‌کنید، خوشحال خواهید شد که بدانید سه ورودی HDMI برای همه کنسول‌های شما وجود دارد.

بسیاری از تلویزیون های دیگر در فروش هستند، از جمله تلویزیون هوشمند 50 اینچی هایسنس سری ULED U6HF برای 300 دلار (به جای 530 دلار)، 40 اینچ آمازون Fire TV Series 2 با قیمت 190 دلار (کاهش 370 دلار)، و لوکس تلویزیون هوشمند تایزن سامسونگ QN90B نئو QLED 85 اینچی کلاس 4K برای 2300 دلار (به جای 3300 دلار). حتما بررسی کنید کل کاتالوگ در آمازون، اما در زیر معاملات تلویزیونی مورد علاقه ما آمده است.

جمع‌بندی بیشتر در روز نخست

در واقع، همین الان به Best Buy بروید تا آن را پیدا کنید تلویزیون webOS OLED هوشمند LG 48 اینچی کلاس A2 4K برای قیمت تکان دهنده پایین 600 دلار (از 1300 دلار قبلی کاهش یافته است). صفحه نمایش 48 اینچی آن ممکن است برای اتاق های بزرگتر کمی کوچک باشد، اما برای تنظیمات کوچکتر عالی است. فراتر از رزولوشن فوق‌العاده 4K، از پردازنده α7 Gen5 AI 4K بهره می‌برد که به‌طور خودکار کیفیت تصویر شما را بر اساس آنچه که تماشا می‌کنید تنظیم می‌کند. همچنین برای افزایش مقیاس تصاویر عالی است و به شما امکان می دهد محتوای غیر 4K را با وضوح بیشتر تماشا کنید.

بخوانید  Xbox Series S دارای تخفیف است، همراه با یک کنترلر جایزه

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.