فصل 26 سریال انیمیشن South Park در فوریه 2023 پخش خواهد شد

حساب توییتر South Park با پخش تیزر کوتاهی از پخش فصل بیست و ششم ساوت پارک در فوریه 2023 خبر داد.

مجموعه انیمیشن South Park توسط تری پارکر و سنگ مات ایجاد شد تری پارکر، مت استون، آن گارفینو و فرانک سی اگنون دوم آنها به عنوان تهیه کننده اجرایی در این انیمیشن پی بادی و برنده جایزه امی کار می کنند. اریک شخصی، آدریان برد، بروس هاول و ورنون چتمن آنها مسئول تهیه آن هستند.

فصل بیست و پنجم سریال انیمیشن South Park در سال 2022 پخش شد و تنها شامل 6 قسمت بود. با این حال، در همان سال، دو قسمت ویژه با نام‌های The Streaming Wars Part 1 و The Streaming Wars Part 2 پس از پایان فصل بیست و پنجم از شبکه آنلاین پارامونت پلاس سریال South Park به بینندگان ارائه شد. در حال حاضر تعداد قسمت های فصل 26 مشخص نیست و مشخص نیست که آیا بعد از پایان این فصل برنامه های ویژه دیگری وجود دارد یا خیر.

تیزر جدید مجموعه انیمه South Park تایید می کند که فصل بیست و ششم برای فوریه 2023 (بهمن/اسفند 1401) برنامه ریزی شده است. بنابراین، طرفداران باید منتظر بازگشت شخصیت های محبوب سریال در ماه آینده باشند. این تریلر شهر ساوث پارک و یکی از صحنه های فصل نهم قسمت ششم مرگ اریک کارتمن را نشان می دهد که باترسکوچ را در موقعیتی شرم آور و تاسف بار قرار می دهد.

در آگوست 2021، اعلام شد که تری پارکر و مت استون قرارداد جدیدی به ارزش 900 میلیون دلار با ViacomCBS تا سال 2027 امضا کرده اند. طبق این قرارداد، آنها چندین فصل دیگر از South Park را برای Comedy Central و 14 فیلم اصلی تولید خواهند کرد. یک ساعت در جنوب. پارک برای پارامونت پلاس.

بخوانید  فرق CPU با GPU و مزایا و معایب هرکدام چیست؟

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، می دانیم که اکانت رسمی توئیتر پارک جنوبی با انتشار تیزر کوتاهی از انتشار آینده فصل بیست و ششم انیمیشن پارک جنوبی کمدی سنترال خبر داده است. تیزر فصل 26 این انیمیشن کمدی محبوب بزرگسالان را می توانید در کانال یوتیوب ساوت پارک تماشا کنید.