رنگین کمان شش به کارگردانی چاد استالسکی

در حال حاضر، جزئیات داستانی برای Rainbow Six وجود ندارد، اما ظاهراً پارامونت پیکچرز قصد دارد این اقتباس سینمایی را برخلاف Without Remorse منتشر کند. فیلم No Regrets در ابتدا برای اکران در سینما آماده شده بود، اما به دلیل شیوع گسترده ویروس کرونا، به طور انحصاری در سرویس آمازون پرایم ویدیو منتشر شد.

Rainbow Six دنباله ای بر اکشن هیجان انگیز بدون پشیمانی 2021 است که مایکل بی جردن در نقش جان تی. شخصیتی که در بسیاری از رمان های تام کلنسی ظاهر شده است. به گزارش هالیوود ریپورتر، مایکل بی جردن بار دیگر در نقش جان تی کلارک نقش مامور سیا را در فیلم جدید اقتباسی از شخصیت اصلی رمان های No Remorse و Rainbow Six ایفا می کند.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون متوجه می شویم که کارگردان فیلم اقتباسی از رمان رنگین کمان شش نوشته است. تام کلنسی مشخص شده است. همانطور که هالیوود ریپورتر گزارش داد، چاد استاهلسکیکارگردان مجموعه فیلم های جان ویک، در راس این فیلم نقش آفرینی است مایکل بی جردن دارای

میشل بی پس از فیلم Creed III، جردن به عنوان پروژه بعدی در فیلم Rainbow Six به ایفای نقش می پردازد. این بازیگر آمریکایی نه تنها در قسمت سوم کرید بازی کرد، بلکه به عنوان کارگردان و تهیه کننده نیز بازی کرد. فیلمنامه Creed 3 توسط کینان کوگلر و زاک بایلین این نوشته شده است و طرفداران باید منتظر اکران آن در سینماهای سراسر جهان در تاریخ 3 مارس 2023 (12 مارس 1401) باشند.

فیلم Rainbow Six پروژه بزرگ دیگری است که چاد استاهلسکی روی صندلی کارگردانی آن نشسته است. این فیلمساز آمریکایی فیلم Ghost of Tsushima را بعد از John Wick: Chapter 4 کارگردانی خواهد کرد. او بازسازی فیلم Highlander را با بازیگری کارگردانی کرده است. هنری کویل و به عنوان تهیه کننده فیلم بالرین، یک اسپین آف جان ویک کار می کند.

بخوانید  ست باکس نسخه کلکسیونی Spider-Man Spider-Verse در آمازون فقط 43 دلار است.
چاد استاهلسکی کارگردان جان ویک برای کارگردانی اقتباس سینمایی از رمان Rainbow Six انتخاب شده است.