فصل دوم Call of Duty: Warzone 2 منتشر شد

حال، اکتیویژن، ناشر CoD: Modern Warfare 2 و CoD: Warzone 2، با انتشار بیانیه ای از طریق حساب توییتر کالاف دیوتی، تاریخ انتشار فصل دوم این دو بازی را اعلام کرد. فصل دوم Call of Duty: Modern Warfare 2 و Call of Duty: Warzone 2 در تاریخ 26 فوریه (15 فوریه) در دسترس کاربران قرار می گیرد و شاهد تغییراتی بر اساس نظرات کاربران خواهیم بود.

در شروع فصل اول بازی های Call of Duty: Modern Warfare 2 و Call of Duty: Warzone 2 شاهد اضافه شدن محتویات جدیدی به بازی بودیم که برخی از آن ها مانند نقشه ها و سلاح های رایگان جدید و برخی محتوای جدید بود. دیگران از طریق فروشگاه درون بازی و Battle Pass در دسترس کاربران هستند.

کاربران Modern Warfare 2 می‌توانند منتظر محتوایی مانند نقشه‌های جدید و نقشه‌های کوچک جدید برای Warzone 2 باشند. محتوای دیگر شامل Battlepass جدید، حالت‌های جدید، سلاح‌های جدید و موارد مشابه است. اطلاعات دقیق تر در مورد تغییرات برنامه ریزی شده توسط Activision و تیم سازنده هنوز منتشر نشده است. اعلام شده در آینده نزدیک شاهد انتشار اخبار بیشتری خواهیم بود.

اکتیویژن با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که فصل دوم بازی Call of Duty: Warzone 2 در تاریخ 26 فوریه در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

آخرین به روز رسانی بزرگ Call of Duty: Warzone 2 به کاربران این امکان را می دهد که کل بار خود را از ایستگاه خرید خریداری کنند. این در حالی است که قبل از به‌روزرسانی مورد نظر، کاربران باید تمام امتیازات و آیتم‌هایی را که برای سلاح‌های خود می‌خواستند جدا از ایستگاه خرید خریداری می‌کردند. حال باید منتظر ماند و دید که در فصل دوم چه تغییراتی در انتظار کاربران خواهد بود.

بخوانید  تاریخچه تصویری هر بیل بلیچیک جعلی در مدن