فصل هفتم انیمیشن My Hero Academia با انتشار تریلر و پوستر تایید شد

دانلود از آپارات

پوستر تایید فصل هفتم My Hero Academia

علاوه بر این، Studio BONES برای ساخت فصل هفتم انیمه My Heroic School بازگشته است و در زیر پوستر تایید فصل جدید این انیمه محبوب را مشاهده می کنید:

مجموعه My Hero Academia اقتباسی از مانگای محبوب به همین نام است کوه هوریکوشی شرق اولین شماره مانگا My Hero Academia در سال 2014 منتشر شد و شماره های جدید این مجموعه همچنان منتشر می شود. تاکنون 138 قسمت اصلی و 8 قسمت OVA از انیمه My Hero Academia تولید و منتشر شده است. ماساهیرو موکای برای کارگردانی و یوسوکه کورودا برای نوشتن فیلمنامه انیمیشن My Hero Academia بازخواهند گشت.

تا کنون 37 شماره از مانگای My Hero Academia منتشر شده است. همچنین تاکنون 6 فصل از انیمه My Hero Academia به همراه سه انیمه کامل به نام My Hero Academia: Two Heroes در 2018، My Hero Academia: Heroes Rising در 2019 و My Hero Academia تولید و پخش شده است. : قهرمانان جهان ماموریت در سال 2021 تولید و منتشر شد.

استودیو توهو با انتشار تیزر و پوستری ساخت فصل هفتم انیمیشن My Hero Academia را تایید و اعلام کرد.

مقاله مرتبط:

فصل ششم انیمه My Hero Academia به تازگی به پایان رسیده است و اکنون در آخر اخبار سینما و تلویزیون، انیمه My Hero Academia برای فصل دیگری بازخواهد گشت. در پایان فصل ششم این انیمه محبوب، Funimation Network و Toho Studio ساخت فصل هفتم انیمه My Hero Academia را تایید و اعلام کردند و در این فصل شاهد معرفی شخصیت Star and Stripe (واقعی بیت) خواهیم بود. نام کاتلین) که توسط پارک مولانا صداگذاری می شود. شما می توانید تیزر معرفی فصل هفتم انیمه My Hero Academia را در زیر مشاهده کنید:

بخوانید  شایعه: Resident Evil 9 در سال 2025 منتشر خواهد شد
تحریریه مجله بازی یک گیمر