شایعه: Resident Evil 9 در سال 2025 منتشر خواهد شد


به تازگی اخبار و شایعات جدیدی در مورد جدیدترین نسخه از سری بازی های Resident Evil منتشر شده است.

همانطور که احتمالا می دانید، همکارهای زومر، فرنچایز ترسناک بقا Resident Evil در چند سال گذشته دوران پرکاری را سپری کرده است. از سال 2017 تاکنون، استودیوی بازیسازی کپکام تقریبا هر سال یک نسخه جدید و مهم از این سری بازی را در اختیار علاقه مندان قرار داده است. نسخه بازسازی شده Resident Evil 4 اوایل امسال در دسترس قرار گرفت.

قبل از آن، الحاقی Resident Evil Village Winters منتشر شد. با این حال، با توجه به اینکه چندین سال از انتشار آخرین نسخه اصلی جدید این سری می گذرد، جای تعجب نیست که سوالات زیادی در مورد نسخه بعدی Resident Evil در ذهن طرفداران شکل گرفته باشد. حال در جدیدترین اخبار دنیای بازی، شایعات جدیدی در مورد Resident Evil 9 به گوش می رسد.

بازسازی Resident Evil 4

با توجه به صحبت های جدید Dusk Golem که به عنوان یک افشاگر قابل اعتماد شناخته می شود، هنوز راه زیادی تا انتشار Resident Evil 9 باقی مانده است، این شخص اخیرا در تاپیک های اخیر خود در سرور The Snitch Discord ادعا کرده است که بر اساس اطلاعات جدید دریافت شده از منابع “موثق”، انتظار می رود Resident Evil 9 در سال 2025 منتشر شود.

آثار برنامه ریزی شده ممکن است در سال 2024 معرفی شوند. همچنین به نظر می رسد که Resident Evil 4 قرار است بسته الحاقی پولی با تمرکز بر شخصیت آیدا وانگ دریافت کند. بنابراین Capcom می تواند از آن برای پر کردن شکاف بین بازی های جدید در سال آینده استفاده کند.

بخوانید  پشت صحنه شخصیت جوکر هیث لجر در شوالیه تاریکی برمی خیزد، از شایعه تا واقعیت

از طرفی این شخص در گذشته مدعی شده بود که Resident Evil 9 از سال 2018 در دست ساخت بوده و احتمالا این اثر آخرین نسخه شماره گذاری شده این مجموعه باشد. سپس Dusk Golem اعلام کرد که کپکام در پایان سال جاری یک بازی جدید و بزرگ را معرفی خواهد کرد که قرار است در پاییز 2024 منتشر شود، البته نامی از این اثر ذکر نشده است.

نظرت چیه عزیزم؟ به نظر شما سری Resident Evil در آینده چه مسیری را در پیش خواهد گرفت؟ نظرات خود را در مورد آخرین اخبار بازی با یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.