شایعه: ریمستر Metroid Prime 2 و بازی جدید Zelda به زودی عرضه می شود


یکی از گزارشگران معتبر به بازسازی Metroid Prime 2 و برخی از اخبار جدید Zelda اشاره کرد که با Tears of the Kingdom ارتباطی ندارد.

با تشکر از انتشار The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom، سال 2023 در حال حاضر برای نینتندو سوییچ عالی در نظر گرفته شده است. با این حال، هنوز مشاغل دیگری وجود دارد که بازیکنان منتظر آنها هستند. بازی Pikmin 4 در شرف انتشار است و مانند Super Mario Bros کار می کند. بازی Wonder و Super Mario RPG Remake نیز اواخر امسال منتشر خواهد شد.

اما ظاهرا این پایان کار نیست و امسال شاهد عرضه بازی های مهم دیگری برای سوییچ خواهیم بود. اخیرا جف گرابیک گزارشگر معتبر از پادکست Last of the Nintendogs ادعا کرده است که نسخه بازسازی شده Metroid Prime 2: Echoes به زودی عرضه می شود. چند سالی است که شایعات ساخت ریمستر سه گانه Metroid Prime به گوش می رسد و امسال بود که ریمستر نسخه اول منتشر شد. پس از آن، گراب مدعی شد که دو بازی دیگر از این سری بر روی سوییچ عرضه خواهند شد.

اگرچه او تاریخ دقیق معرفی یا عرضه Metroid Prime 2: Echoes Remastered را اعلام نکرد، اما بار دیگر به این نکته اشاره کرد که با وجود گرافیک و کنترل های بهبود یافته، پیشرفت ریمستر نسخه دوم به خوبی نسخه دوم نیست. ریمستر Metroid Prime

او همچنین گفت که اتفاقی غیرمرتبط با اشک‌های پادشاهی زلدا اواخر امسال رخ خواهد داد. این بدان معناست که ما شاهد بسته الحاقی برای The Last Zelda نخواهیم بود، اما می توان امیدوار بود که The Legend of Zelda: The Wind Waker HD و The Legend of Zelda: Twilight Princess HD در نهایت روی سوییچ عرضه شوند.

بخوانید  کارگردانان فیلم Multiverse Marvel مطمئن نیستند که چرا داونی جونیور فکر می کند مرد آهنی می تواند بازگردد

گراب قبلاً ادعاهای نادرستی در مورد این دو بازی داشته است، اما این بار مستقیماً به دو ریمستر اشاره نکرد. باید ببینیم در صورت واقعی بودن این معرفی چه بازی هایی در سری Zelda خواهد بود. در حال حاضر باید منتظر اعلام رسمی نینتندو باشیم.

تحریریه مجله بازی یک گیمر