مجموعه Borderlands: Pandora’s Box از طریق آگهی های طبقه بندی شده به بیرون درز کرد


مجموعه‌ای از The Borderlands: Pandora’s Box که شامل همه بازی‌های سری Borderlands می‌شود توسط سایت رتبه‌بندی آفریقای جنوبی فاش شده است.

اخیراً در وب سایت رتبه بندی سنی آفریقای جنوبی به شغل جدیدی اشاره شده است. بر این اساس مجموعه Borderlands قرار است مجموعه جدیدی را دریافت کند که شامل تمامی بازی های این سری می شود. این مجموعه The Borderlands Compilation: Pandora’s Box نام دارد، اما هنوز به طور رسمی تایید نشده است. هیئت فیلم و انتشارات آفریقای جنوبی این بازی را در ماه مارس برای کنسول‌ها و رایانه‌های شخصی فهرست کرد.

اگرچه وجود این مجموعه هنوز توسط توکی تایید نشده است، اما این احتمال وجود دارد که The Borderlands Compilation: Pandora’s Box شامل هر سه نسخه خطی این مجموعه و همچنین اسپین آف Borderlands: The Pre-Sequel باشد. وجود نام پاندورا در نام بازی احتمالا نشان دهنده این است که Tiny Tina’s Wonderlands بخشی از این بازی ویدیویی نخواهد بود. زیرا رویدادهای تخیلی او در پاندورا اتفاق نیفتاد.

آخرین خبری که از این سری داشتیم این بود که Tik-To، ناشر بازی، فروش Borderlands 3 را از از 16 میلیون نسخه فراتر رفت. Borderlands 3 بیشترین فروش را در میان آثار توکی تا کنون داشته است. همچنین در اکتبر 2022 بازی New Tales from the Borderlands منتشر شد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  Lich King در فصل 3 به Hearthstone حمله می کند