تایید صحنه بعد از پایان فیلم فلش توسط بتمن متفاوت بن افلک


عکس های صحنه بعد از پایان متفاوت فیلم The Flash منتشر شد که یکی از شایعات پشت صحنه فیلم را تایید می کند.

فقط یک نسخه دیجیتال فیلم The Flash منتشر شده است و به همین دلیل شاهد انتشار تصاویری از پشت صحنه این فیلم هستیم. حالا طبق آخرین اخبار سینما و تلویزیونیکی از شایعات پشت صحنه فیلم فلش تایید شد. ادامه این خبر ممکن است پایان فیلم را مشخص کند. برادران وارنر اخیراً دو تصویر از پشت صحنه فیلم The Flash منتشر شده است که بتمن بن افلک را در کنار اندی موشیتی نشان می دهد:

بن افلک در نقش بتمن در فیلم های پشت صحنه پس از پایان متناوب The Flash

بن افلک در نقش بتمن در حال صحبت با اندی موشیاتی در پشت صحنه در سکانسی متفاوت پس از پایان فلش

این دو تصویر در واقع تایید می کنند که در یکی از نسخه های فیلم، قرار بود پس از پایان فیلم شاهد بازگشت بتمن بن افلک در صحنه باشیم، اما در نهایت آن صحنه مانند صحنه بتمن مایکل کیتون حذف شد، بنابراین در نهایت در سکانس پایانی فیلم، می توانیم نسخه بتمن جورج کلونی را ببینیم که واکنش های متفاوتی را در پی داشت. بر اساس این فیلم، به نظر می رسد نسخه بتمن بن افلک از طریق رایانه پیامی به بری آلن می فرستد و در واقع به او اطلاعاتی در مورد عواقب اعمالش می دهد.

این تصاویر در واقع نشان می‌دهند که صحنه پس از پایان فیلم فلش قرار بود پس‌زمینه‌ای برای رویداد Crisis on Infinite Earths ایجاد کند که در نهایت حذف شد. علاوه بر این، چهار فیلم از پشت صحنه تعقیب و گریز بتمن با Batcycle منتشر شده است که در زیر مشاهده می کنید:

فلش تاکنون بیش از 267.3 میلیون دلار در باکس آفیس جهانی فروش داشته است، از جمله بیش از 106.9 میلیون دلار در آمریکای شمالی و 160.4 میلیون دلار در سطح بین المللی. بودجه ساخت یک فیلم فلش بین 190 تا 200 میلیون دلار خواهد بود که با احتساب هزینه های فیلمبرداری و تبلیغات به 330 میلیون دلار می رسد. از این فیلم به عنوان بزرگترین شکست تجاری سال 2023 تاکنون یاد شده است.

بخوانید  به‌روزرسانی نینتندو سوییچ هم‌اکنون در دسترس است، در اینجا کاری که انجام می‌دهد
تحریریه مجله بازی یک گیمر