به‌روزرسانی نینتندو سوییچ هم‌اکنون در دسترس است، در اینجا کاری که انجام می‌دهد

آخرین به‌روزرسانی میان‌افزار نینتندو سوییچ ارائه شده است، اما از نظر بهبود یا ویژگی‌های جدید، انتظار هیچ چیز خیلی مهمی را نداشته باشید.

این آخرین به روز رسانی، که سیستم را به نسخه 18.0.1 می آورد، یک مشکل در نقاط دسترسی بی سیم را برطرف می کند. به طور خاص، این نقاط دسترسی بی‌سیم گاهی اوقات هنگام راه‌اندازی یک شبکه بی‌سیم جدید شناسایی نمی‌شوند، اما باید اکنون رفع شود.

در حال پخش: Nintendo Switch Online – تریلر بازی های کمیاب تر

هر کسی که به دلیل این مشکل نمی تواند به 18.0.1 به روز رسانی کند، باید به طور موقت تنظیمات شبکه خود را برای استفاده از WPA2 (AES) تغییر دهد، که به آنها امکان اتصال و دانلود به روز رسانی را می دهد. پس از آن، می توانید به عقب برگردید و به تنظیمات قبلی برگردید.

این به‌روزرسانی همچنین شامل «بهبودهای عمومی پایداری سیستم» است.

کاربر رسانه‌های اجتماعی OatmealDome معمولاً فایل‌های به‌روزرسانی‌های جدید را جستجو می‌کند و تغییرات یا به‌روزرسانی‌های اعلام‌نشده در فهرست کلمات ممنوعه نینتندو را کشف می‌کند، اما این به‌روزرسانی به نظر نمی رسد که هیچ. به روز رسانی قبلی کلمه ژاپنی بیضه را ممنوع کرد.

می‌توانید یادداشت‌های وصله کامل به‌روزرسانی میان‌افزار سوییچ را در زیر مشاهده کنید.

طرفداران نینتندو مشتاقانه منتظر اتفاقات بعدی هستند، و این شامل یک جانشین سوئیچ است که شایعات زیادی برای آن وجود دارد. هنوز به طور رسمی اعلام نشده است، اما جزئیات کلیدی فاش شده است. برای اطلاعات بیشتر، خلاصه GameSpot را در مورد همه چیزهایی که در مورد Switch 2 می دانیم، بررسی کنید.

کرم. 18.0.1 (منتشر شده در 22 آوریل 2024)

  • رفع مشکلی که در آن برخی از نقاط دسترسی بی سیم هنگام راه اندازی یک شبکه بی سیم جدید یافت نشدند.
    • اگر به دلیل این مشکل قادر به به روز رسانی به نسخه 18.0.1 نیستید، به طور موقت تنظیمات امنیتی شبکه بی سیم خود را تغییر دهید تا فقط از “WPA2 (AES)” استفاده کنید تا بتوانید برای دانلود و نصب به روز رسانی سیستم به صورت بی سیم متصل شوید.
    • پس از به روز رسانی به نسخه 18.0.1، تنظیمات امنیتی شبکه خود را به تنظیمات قبلی بازگردانید.
  • بهبودهای عمومی پایداری سیستم برای بهبود تجربه کاربر.
بخوانید  تریلر جدیدی از بازی Shin Megami Tensei 5: Vengeance منتشر شد

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر