عدم انتشار موج دوم بازی‌های Games Pass در دسامبر 2022

در پایان نظرات خود را در این مورد با یک گیمر و سایر کاربران در میان بگذارید.

مشترکین Xbox Game Pass در پایان سال 2022 با اخبار ناامید کننده ای مواجه شدند. مایکروسافت هر ماه بازی های جدیدی را در دو مرحله به مجموعه Xbox Game Pass اضافه می کند، معمولاً موج اول در نیمه اول ماه و فاز دوم در مرحله دوم. نیمی از ماه برای مشترکین در دسترس است. حال به نظر می رسد برخلاف سال گذشته، آخرین ماه امسال از این قاعده مستثنی باشد.

به نظر می رسد خبری از موج دوم بازی های دسامبر برای Game Pass نیست و پرونده برای سال 2022 بسته شده است.

شخصیت اصلی High on Life

واقعا High On Life یکی از موفق ترین بازی های این سرویس است و در طول عملیات Game Pass به بهترین نسخه از یک بازی پارتی تبدیل شده است. بنابراین با وجود اینکه در این ماه بازی های کمتری به سرویس Game Pass اضافه شد، حداقل کاربران از کیفیت بازی های این ماه راضی هستند. با این حال، مایکروسافت قول داده بازی های بیشتری را در سال 2023 اضافه کند و تا ژانویه 2023 شاهد اضافه شدن بازی هایی مانند Persona 3 Portable، Persona 4 Golden، Monster Hunter Rise و Age of Empires II خواهیم بود. : قطعی نسخه.

در واقع، به نظر می‌رسد که در این ماه فقط شاهد اضافه شدن بازی‌های جدیدی به Xbox Game Pass بوده‌ایم. البته نکته خوب این است که در همان زمان بازی های خوبی به سرویس اشتراک مایکروسافت ارسال شد. High On Life و LEGO Star Wars: The Skywalker Saga، به علاوه The Walking Dead: The Final Season و Hello Neighbor 2 آنها برخی از قوی‌ترین آثاری هستند که امسال به Game Pass راه یافته‌اند.

بخوانید  تمرکز داستان Final Fantasy 16 پاسخی مستقیم به FF15 است
تحریریه مجله بازی یک گیمر