تمرکز داستان Final Fantasy 16 پاسخی مستقیم به FF15 است

یوشیدا گفت که داستان یکی از ارکان اصلی این مجموعه است و طرفداران ناامید در اولین انتشار آن، داستان کاملی در FFXV دریافت نکردند. به همین دلیل است که یوشیدا بیشتر علاقه مند است تا ببیند بازیکنان در مورد روایت تاریک تر FFXVI چه فکر می کنند.

در حال پخش: فاینال فانتزی 16 | تریلر بازی Strength to Strength

بر اساس برداشت‌ها از ساعات آغاز بازی، به نظر می‌رسد داستان FFXVI یک ماجرای بی‌رحمانه است، با ویرایشگر GameSpot، Michael Higham، نوشته است که «باز شدن FFXVI به وضوح نشان می‌دهد که در زمینه‌ای بسیار تاریک‌تر در مقایسه با بازی‌های قبلی این سری کار می‌کند. .

در مصاحبه با وب سایت RPGیوشیدا تصریح کرد که حتی بیشتر از سیستم جدید اکشن-نبرد شیک، تمرکز واقعی FFXVI داستان است. این تلاشی برای بازگشت به چیزی است که بسیاری از طرفداران در مورد سریال دوست دارند و پاسخی به آنچه در ورودی قبلی فرنچایز گم شده بود.

لطفاً از یک مرورگر سازگار با ویدیوی html5 برای تماشای فیلم استفاده کنید.

نقل قول یوشیدا به این واقعیت اشاره دارد که بسیاری از طرفداران احساس کردند داستان FFXV در سال 2016 منتشر شد ناقص است. کات سین های اضافی و الحاقات DLC بیشتر شخصیت بازیگران و داستان اصلی بازی را تجلی می بخشد، اما این موارد سال ها پس از عرضه اولیه بازی رخ می دهد و به اوج خود می رسد. نسخه سلطنتی FFXV 2018.

بخوانید  عرضه آپدیت جدید بازی Two Point Campus به مناسبت ایام هالووین

به گفته نائوکی یوشیدا، تهیه کننده بازی، فاینال فانتزی شانزدهم روی داستان شرط بندی می کند و هدف آن بازگرداندن طرفدارانی است که انتظار یک داستان عالی را دارند و عمیقاً از Final Fantasy XV ناامید شده بودند.

اندازه:

برای تماشای فیلم ها به یک مرورگر سازگار با جاوا اسکریپت نیاز دارید.