شایعه: بلاتکلیفی عرضه مجدد بازی GoldenEye 007 به خاطر جنگ اکراین

GoldenEye 007 هنوز به خاطر جنگ گرفتار نوعی برزخ است. توسعه‌دهنده ارشد بازی 1v100 هم از مایکروسافت جدا شد و نمی‌دونم این چه تاثیری روی بازی خواهد داشت.

جف گراب، ژورنالیست مشهور که پیش از این هم نقش مهمی در انتشار شایعه‌ها و اخبار مرتبط با GoldenEye 007 داشت، چندی پیش مدعی شد که به‌دلیل نقش پررنگ شوروی در داستان این بازی و وضعیت فعلی جنگ در کشور اکراین، معرفی GoldenEye 007 عقب افتاده است. او اخیرا هم با انتشار توییتی دیگر، اشاره کرده که به‌دلیل ادامه‌دار بودن جنگ، کماکان بازی در «نوعی برزخ» گرفتار شده است و وضعیت مشخصی ندارد. توییت جدید گراب به‌طور دقیق‌تر به شکل زیر است:

با اینکه اخیرا فهرست کامل اچیومنت‌های GoldenEye 007 منتشر شد و همچنین باتوجه‌به تمدید نشان‌تجاری آن و اتفاق‌های دیگر مرتبط با بازی، انتشار نسخه‌ای از این اثر در آینده نزدیک کاملا منطقی بود ولی باتوجه‌به صحبت‌های گراب، عواملی مانع از این اتفاق می‌شوند. باید منتظر ماند و دید که درنهایت GoldenEye 007 چه سرنوشتی خواهد داشت.



منبع

جف گراب اخیرا مدعی شده که عرضه مجدد بازی GoldenEye 007 کماکان به‌دلیل جنگ اکراین وضعیت نامشخص و بلاتکلیفی دارد.

اگر اخبار بازی‌های ویدیویی را دنبال کرده باشید، احتمالا خبر‌ها و شایعه‌های مختلف مبنی بر احتمال عرضه مجدد بازی GoldenEye 007 را در قالب نسخه‌ای احتمالا بهبود‌یافته خوانده‌اید؛ خبر‌هایی مثل لو رفتن فهرست کامل اچیومنت‌های بازی یا مواردی از این دست که از معرفی چنین اثری در آینده خیلی نزدیک خبر می‌دادند. بااین‌حال به‌نظر می‌رسد که جنگ در کشور اکراین، عاملی باشد که مانع از رونمایی رسمی این بازی شده است.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  توسعه‌دهندگان Days Gone روی یک بازی لایو سرویس کار می‌کنند