سریال Last of Us رکورد دانلود غیرقانونی را در سال 2023 به ثبت رساند


طبق اطلاعات منتشر شده، سریال The Last of Us ممکن است بیش از هر سریال دیگری در سال 2023 به صورت غیرقانونی دانلود شده باشد.

در آخر اخبار سینما و تلویزیون، لیست 10 سریالی که بیش از هر سریال دیگری در سال 2023 به صورت غیرقانونی دانلود شده اند منتشر شده است. مانند هر سال، TorrentFreak این لیست را منتشر کرد که تحت سلطه The Last of Us از HBO است. در واقع، طی چند سال گذشته، سریال Game of Thrones چندین بار موفق به کسب رتبه اول شده است و حتی سال گذشته، سریال خانه اژدها رکورد بیشترین دانلود غیرمجاز در یک سال را به خود اختصاص داد و اکنون یک سریال دیگر از HBO به آن مکان رسیده است.

در رتبه دوم فصل سوم سریال Mandalorian و در رتبه سوم فصل دوم سریال Loki را می بینیم. سریال های Ahsoka و Secret Invasion به ترتیب در رتبه های چهارم و پنجم قرار دارند به طوری که از 5 سریالی که بیشترین تعداد دانلود غیرمجاز را داشته اند می توانیم شاهد 4 سریال از شبکه دیزنی پلاس باشیم. البته اپل تی وی پلاس نیز در این لیست حضور پر رنگی دارد و سریال Silo در رتبه ششم، سریال Monarch: Legacy of Monsters و فصل سوم و پایانی سریال Ted Lasso در رتبه دهم این لیست دیده می شوند. فهرست لیست، به طوری که دارای 3 سهم است.

دین جارین به همراه دیگر ماندالوریایی ها در فصل سوم سریال The Mandalorian

همچنین عدم وجود یک سریال نتفلیکس در لیست 10 سریالی که بیش از هر سریال دیگری به صورت غیرقانونی دانلود شده اند ممکن است جالب باشد. دلیل این مشکل چندان مشخص نیست، اما دلایلی مانند در دسترس بودن این سرویس پخش در کشورهای بیشتر، داشتن مشترکین بیشتر و همچنین وفاداری مشترکین به تماشای سریال ها به صورت قانونی می تواند دلایل احتمالی باشد. در زیر لیست 10 سریالی که بیش از هر سریال دیگری در سال 2022 به صورت غیرقانونی دانلود شده اند را مشاهده می کنید:

  1. سریال The Last of Us از HBO
  2. فصل سوم سریال The Mandalorian از دیزنی پلاس
  3. فصل دوم سریال Loki از دیزنی پلاس
  4. سریال Ahsoka از دیزنی پلاس
  5. سری تهاجم مخفی دیزنی پلاس
  6. سری اپل تی وی پلاس سیلو
  7. سریال Monarch: Legacy of Monsters از اپل تی وی پلاس
  8. سریال پادشاه تولسا از پارامونت پلاس
  9. Amazon Prime Gen V Series
  10. فصل سوم سریال Ted Lasso از اپل تی وی پلاس
بخوانید  The Walking Dead: Daryl Dixon و Dead City برای فصل دوم تمدید شدند
تحریریه مجله بازی یک گیمر